اردبیل؛

لزوم تداوم همکاری با نیروی انتظامی برای استمرار امنیت و آرامش در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با برقراری تعامل مناسب با دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروی انتظامی، زمینه برقراری هر چه بیشتر امنیت و آرامش در استان اردبیل فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی، در جلسه کمیته راهبردی که با موضوع استمرار هماهنگی قضایی و انتظامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با درایت و شجاعت خود توانست رژیم طاغوت را از رسیدن به قدرت ساقط کرده و حاکمیتی اسلامی با قوانین الهی را حاکم سازند.

وی افزود: مسؤولان و اقشار مختلف مردم از هر گونه تلاش خود برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و در تمامی شرایط درصدد احیای ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: از جمله مواهب بزرگ الهی که نصیب خدمتگزاران انقلاب اسلامی شده، اجرای قوانین و خدمت در نظام جمهوری اسلامی بوده که حاصل ایثارگری و فداکاری‌های حضرت امام خمینی (ره) است.

حجت‌الاسلام قاصدی ادامه داد: با برقراری تعامل مناسب با دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروی انتظامی، زمینه برقراری هر چه بیشتر امنیت و آرامش در استان اردبیل فراهم می‌شود. ‌

وی ادامه داد: مطمئنا همکاری بین دستگاه‌های انتظامی و قضایی تداوم خواهد داشت تا با این رویه در عمل به رسالت و وظایف محوله سربلند و موفق بیرون آییم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.