پربازدیدترین‌های سرویس علمی پزشکی؛

رابطه چای و سرطان در خانم‌ها/خرماهای آلوده به ویروس مرگبار/آخرین جزئیات اورژانس از حادثه تروریستی/شهریه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید گران می‌شود؟


اسامی شهدا و مجروحان تروریستی بهارستان/بررسی سند 2030/ادویه که پوستتان را چروک می کند/خرماهای آلوده به ویروس مرگبار در ایران؛ شایعه یا واقعیت؟/ایمپلنت برای این افراد ممنوع استبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.
 
 
آخرین اسامی شهدا و مجروحان تروریستی بهارستان اعلام شد.

چای موجب تغییرات ژنتیکی مرتبط با سرطان در زنان می‌شود، اما هنوز در مورد خوب یا بد بودن این مسئله شک و تردید وجود دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای عیادت از مصدومان دو حادثه تیراندازی امروز تهران در یکی از بیمارستان‌های تهران حضور یافت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند ۲۰۳۰ نمی‌تواند در آموزش و پرورش کشور با وجود اسناد بالادستی جای گیرد.

رییس دانشگاه غیر‌انتفاعی و مؤسسات غیردولتی در خصوص افزایش نرخ شهریه دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید توضیحاتی را ارائه داد.

دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا ودارو به بانوان هشدار داد: از مصرف خودسرانه از داروهای ضد بارداری ترکیبی به منظور کامل کردن روزه در ماه رمضان اجتناب کنند.

محققان ایرانی موفق به تولید سوسیس غیرگوشتی بدون مواد نگهدارنده شدند. این سوسیس‌ها می‌توانند جایگزینی کامل پروتئین‌های گوشتی و حذف املاح نیترات و نیتریت باشند.

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو موضوع «سرایت بیماری خطرناک از طریق خفاش‌ها به خرماهای بم» را تکذیب کرد.

آخرین جزئیات اورژانس از حادثه تروریستی
سرپرست اورژانس کشور آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی تهران را اعلام کرد.

محققان در دانشگاه دوک، در یک پژوهش جدید موفق به تولید یک پلیمر قابل تزریق شدند که نیاز افراد مبتلا به دیابت برای تزریق روزانه انسولین را به یک یا دو تزریق در ماه کاهش می‌دهد.

مصرف دمنوش های معرفی شده در این بخش قند خون شما در ماه رمضان ثابت و تنظیم می کند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی به کارشناسی گفت: تاکنون بیش از ۹۷ هزار نفر در این دوره‌ها ثبت نام کرده اند.

یک دندانپزشک متخصص ترمیمی درباره کاربرد ایمپلنت و اما و اگرهای آن در افراد سیگاری توضیحاتی ارائه داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار