ملت ایران با تابعیت از اصل ولایت توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است

امام جمعه مهریزگفت: باید قدر ولایت فقیه و رهبری را دانست و با پیروی از مقام معظم رهبری راه نورانی و عزت بخش انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) را تداوم بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه مهریز گفت: مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی شخصیتی را انتخاب کرد که با قدرت و درایت راه نورانی امام راحل (ره) را ادامه می‌دهد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور گسترده مردم و مسئولان در مسجد جامع، ولی عصر (عج) مهریز برگزار شد افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با همان شجاعت و قدرت در مسیر تحقق اهداف نورانی انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: از برکات مهم نظام مسئله وجود رهبری مقتدر در راس جامعه اسلامی است که موجب عزت و موفقیت در تمام عرصه‌های داخلی و خارجی شده است.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: ملت ایران در ۳۸ سال گذشته به رغم توطئه‌های مختلف استکبار جهانی بخاطر وحدت و همدلی و بخصص تابعیت از اصل ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

محی الدینی گفت: باید قدر ولایت فقیه و رهبری را دانست و با پیروی از مقام معظم رهبری راه نورانی و عزت بخش انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) را تداوم بخشید.

امام جمعه مهریز با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ساده زیستی، مردمی بودن، شجاعت، عبادت و تهجد، استکبارستیزی و مقاومت در برابر دشمنان را از ویژگی‌های بارز امام راحل برشمرد. 

محی الدینی گفت: ایستادگی ملت قهرمان ایران در ۳۸ سال گذشته و پیروی از ولایت فقیه و رهبری نظام سایه جنگ را از سر این کشور برداشته و باید همین روحیه و اهداف متعالی حفظ شود.

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: رزمندگان اسلام و مدافعان حرم در مقابله با دشمنان با قدرت ایستادگی می‌کنند و عزت ما بخاطرهمین روحیه و رشادت هاست و باید قدردان آن‌ها باشیم.

محی الدینی همچنین از مسئولان خواست برای تحقق و پیگیری شعار امسال همکاری و برنامه ریزی کامل داشته باشند.

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد توسط ستاد مراسم مهریز با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگران، فرماندار، مدیران اجرایی، روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد واقع شده است.

انتهای پیام/‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار