اصفهان؛

جوان گرایی در بدنه شهرداری اصفهان لحاظ شود

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار توجه شورای شهر به جوان‌گرایی در بدنه شهرداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالوهاب سهل آبادی گفت: اصفهان، شیراز و یزد به‌ عنوان اضلاع مثلث طلایی گردشگری ایران می‌توانند نقش مؤثری در توسعه صنعت گردشگری کشور داشته باشد.

وی با اشاره به ایجاد مثلث طلایی گردشگری ایران و راه‌اندازی دبیرخانه آن در اتاق بازرگانی اصفهان بیان داشت: رسالت شورای شهر دفاع همه‌جانبه از هویت شهر است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار توجه شورای شهر به جوان‌گرایی در بدنه شهرداری شد و گفت: اتاق بازرگانی در این دوره با ایجاد معاونت جوانان و بانوان و تاکید بر عضویت ۳۰ درصد جوانان در کمیسیون‌ها توانست تجربه موفقی در این زمینه داشته باشد.

وی وجود همدلی بین اعضای شورای شهر و تعامل با سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی را عامل موفقیت شورای پنجم دانست و گفت: اتاق بازرگانی اصفهان آماده همکاری نزدیک با منتخبین شورای  شهر است زیرا اعتقاد دارد که بخش‌های دولتی، عمومی  و خصوصی اصفهان با همکاری یکدیگر می‌توانند معضلات و چالش‌ها را برطرف کنند.

سهل آبادی بیان داشت:‌ شورای شهر و شهرداری مسئول نظافت و پاکیزگی شهر نیست بلکه توجه به فضای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و محیط‌زیست شهر جزو وظایف مسئولان است.

وی خواستار توجه شورای پنجم شهر به کارآفرینی جوانان شد و گفت: توسعه پایدار حلقه گمشده شهر اصفهان است که نیاز به تاکید شورای شهر و شهرداری دارد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار