یزد؛

کمک دویست میلیون تومانی خیرین اردکانی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد

خیرین اردکانی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد اردکان دویست میلیون تومان کمک کردند.

یدالله مروتی رییس کمیته امداد امام خمینی اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: کمک دویست میلیون تومانی خیرین اردکانی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره ) جهت تهیه نیازهای اولیه  اهدا شد.

مروتی افزود : طرح اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان با دعوت از خیرین و صاحبان صنایع برگزار شد که زمینه را برای حضور 200 نفر از زنان بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد در مراسم ماه مهربانی فراهم شد .  

وی بابیان اینکه اطعام نیازمندان به صورت بسته های غذایی خشک و آماده توزیع می شود اظهار کرد: در طرح اطعام، همه نیازمندان از آن بهره مند می شوند و هدف ما حمایت از همه نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به توزیع سبد خوراکی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: توزیع سبد خوراکی یکی دیگر از برنامه های طرح اطعام نیازمندان است که مواد غذایی مانند گوشت، برنج و حبوبات به صورت سبد کالا در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

وی طرح اکرام ایتام را یکی دیگر از طرح های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: طرح اکرام ایتام از سرفصل برنامه های ماه مبارک رمضان است.

مروتی گفت :  هدف این طرح حمایت از کودکان بی پرستی است که حامی مالی ندارند و یا حامی مالی آنها کم است و باید حامی مالی برای آنها جذب کنیم.

مروتی اظهار داشت : در مراسم ماه مهربانی خیرین پنجاه کودک یتیم را به مبلغ ماهانه پنجاه هزار تومان تحت پوشش مالی  خود قرار دادند و پنجاه میلیون تومان برای تهیه سبد غذایی نیازمندان  که دراین خصوص فراهم شد  هزینه ده جهیزیه کامل برای دخترانی که به خانه بخت می خواهند  بروند خیرین برعهدار شدند   .

این مسئول طرح ' رحمت' را از دیگر طرح های ماه مبارک رمضان خواند و افزود: هدف از اجرای طرح رحمت، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است که سرپرست خانواده به دلیل انجام جرائم غیر عمد در زندان است و خانواده یا مشکلات زیادی مواجهه است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار