یزد؛

فعالیت بیش از 25مسجد در ماه رمضان برای نشر زکات

بیش از 25مسجد در ماه رمضان دربافق برای نشر زکات فعالیت می کنند.

مئسول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دبیر زکات بافق در نشست تعامل،هم اندیشی و همکاری با هیت امنا مساجد به وظایف و فعالیت های انجام شده در مساجد اشاره کردوگفت:در بافق 25مسجد فعال هستند که با کمیته امداد امام خمینی(ره) و دبیرخانه و شورای زکات در ارتباط هستند.

حجت الاسلام قاسم عسکری افزود: این مساجد در حوزه شناسایی خیرین و کمک هایی که در مساجد جمع آوری می شود فعالیت هایی راانجام می دهند و باکمک امام جماعت و هیت امنا بین نیازمندان هزینه می شود.

وی تصریح کرد:با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان در این نشست اهدافی در پیرامون انفاق،صدقه،زکات فطریه،واجب و مستحب مباحثی مطرح شد.

دبیر زکات بافق بیان کرد:باید مردم را به سمت پرداخت زکات واجب،مستحب و فطریه سوق دهیم و بتوانیم در جهت رفع فقر و محرومیت در خصوص مساجدی که در شهرستان است موفق و موید باشیم.

در این نشست در چند محور، پیرامون زکات واجب،مستحب و فطریه که در شهرستان بافق جمع آوری می شود و اهمیت انفاق،صدقه وزکات مباحثی مطرح و ازمبلغین و امام جماعت که فعالیت هایی خوبی طی یکسال اخیر داشتند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار