یزد؛

افتتاح سالن امفی تئاتر خیری حاج محمد سنایی با 247 میلیون تومان اعتبار

سالن امفی تئاتر خیری حاج محمد سنایی اردکان با247 میلیون تومان اعتبارافتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علیرضا صالح کارشناس اقتصاد و برنامه ریزی گفت: با سرمایه گذاری دانش آموزان و جوانان مسلما راه رشد و توسعه کشور هموار می شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه شهر اردکان شهر علم فرهنگ ادب و هنر است افزود : این شهرستان جایگاه بزرگان و دانشمندان است بنابراین توسعه مدارس و دانشگاه های آن جهت تداوم این جایگاه در اینده لازم است و خیران سعی کنند بیشتردر زمینه ساخت و تجهیز مدارس ورود نمایند.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این شهرستان به همت خیرین کارهای بزرگی انجام گرفته است که یکی از موارد ساخت سالن اجتماعات و تجهیز و ساخت مدارس میباشد ادامه داد: آموزش و پرورش در پرورش انسان ها و مدیرانی که تحول در جامعه به وجود می اوردند موثر است.

وی در ادامه در خصوص  حضورپرشکوه و مشارکت اگاهانه مردم در انتخابات اضافه کرد : یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و با انتخاب اصلح ترین برای خود می باشند .

تابش گفت : عدم مشارکت در انتخابات باعث می شود، هر چه مشارکت بیشتر باشد معادلات دشمن به دچار خدشه شود .

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت : سالن امفی تیاتر خیری حاج محمد سنایی در سال 94 کلنگ خورد که  با زیربنای 200 متر و گنجایش 130 نفر امروز افتتاح و مورد بهره  رسید.

با حضور علیرضا صالح کارشناس اقتصاد و برنامه ریزی و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی سالت امفی تئاتر خیری حاج محمد سنایی در محل اموزش و پرورش این شهرستان افتتاح شد. 


انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.