اهواز؛

پرداخت پاداش آموزگاران هندیجانی

رئیس نهضت سوادآموزی هندیجان از پرداخت پاداش آموزگاران نهضت سودآموزی این شهرستان خبر داد.

پرداخت پاداش آموزگاران هندیجانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود شعبانی، رئیس نهضت سوادآموزی هندیجان سواد خواندن و نوشتن را یک نعمت الهی دانست و تاکید کرد: همه مردم ایران باید از این نعمت بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در سال جدید در شهرستان هندیجان گروه بهبود کیفیت برای ساماندهی و برنامه‌ریزی را تشکیل داده‌ایم تا بر اساس برنامه‌ها اقدام کنیم.

شعبانی گفت: برای اینکه اولیای بی‌سواد را شناسایی کنیم پالایش اسمی اولیایی دانش آموزان را با همکاری مدیران مدارس صورت دادیم و بر اساس آمار و ارقام واقعی در حال عمل و جذب آن‌ها برای تشکیل کلاس‌های سوادآموزی هستیم.

رئیس نهضت سوادآموزی بندر هندیجان اظهار داشت: تصحیح اوراق امتحانی سواد آموزان در دوره‌های مختلف، اطلاع‌رسانی، تشویق، راهنمایی آموزش‌دهندگان برای ثبت‌نام در سامانه جهاد دانشگاهی از جمله برنامه‌های ما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: الماس نوروزی کارشناس نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان در رأس هیئتی از برنامه‌های این نهضت در شهرستان بازدید و از روند اقدامات صورت گرفته ابراز امیدواری کرد، تا با فعالیت همه همکاران ما در استان خوزستان بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در خوزستان باشیم.

مسعود شعبانی افزود: برنامه‌های نهضت سوادآموزی هندیجان در سال 1396 آموزش بی‌سوادان در مقاطع سوادآموزی (مقدماتی اول تا سوم ابتدایی) 37 نفر، دوره تحکیم (تثبیت دوره اول) 40، دوره انتقال و پایانی سوادآموزی 50 نفر خواهد بود.

وی بیان کرد: 30 نفر از آموزش‌ دهندگان شهرستان باید در آزمون جهاد دانشگاهی کشور ثبت‌نام کرده و بعد از اخذ نمره قبولی مجوز فعالیت در حوزه سوادآموزی را بگیرند.

شعبانی اذعان داشت: پاداش قبولی سواد آموزان شهرستان هندیجان در سال 1394 به مبلغ هر نفر 134 هزار تومان پرداخت شد. ما 30 نفر سوادآموز داشتیم که برای همه آن‌ها اعتباری بالغ‌بر 4 میلیون تومان پرداخت کردیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: حق‌الزحمه 30 نفر از آموزش‌دهندگان در سال تحصیلی 1394 به‌صورت کامل پرداخت‌شده است. کل اعتبار پرداخت‌شده به آموزش‌دهندگان ما در هندیجان 81 میلیون تومان بوده که به‌پاس زحمات آن‌ها اعطاشده است.

شعبانی گفت: از همه علاقه‌مندان به یادگیری سواد و بهره‌مند شدن از نعمت باسوادی می‌توانند به اداره آموزش‌وپرورش هندیجان دایره نهضت سوادآموزی مراجعه کرده و از مزایای باسواد شدن همه معنوی و مادی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.