خبرهایی از باشگاه پرسپولیس:

پرداخت پاداش ویژه به سرخپوشان پایتخت/پرسپولیسی ها العین را ترجیح می دهند

سرخپوشان پایتخت با صعود به مرحله یک چهارم نهایی پاداش ویژه ای را دریافت می کنند.

پرداخت پاداش ویژه به سرخپوشان پایتخت/ پرسپولیسی ها العین را ترجیح می دهندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت با برتری برابر تیم لخویای قطر به عنوان تنها نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شناخته شدند. 

مسئولان پرسپولیس بعد از موفقیت تیم خود در لیگ قهرمانان آسیا قصد دارند پاداش ویژه ای به اعضای تیم بدهند تا با روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی حضور یابند.

قرارداد کادر فنی و بازیکنان به صورتی تنظیم شده است که در هر مرحله ای که پرسپولیس در لیگ قهرمانان صعود کند پاداش 10 درصدی دریافت می کند، براین اساس گفته می شود نفری 15 میلیون قرار است به هر بازیکن داده شود. 

وعده طاهری به بازیکنان پرسپولیس 

سرپرست باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داده که تا 10 روز دیگر بخشی از قراردادشان را پرداخت می کند. 

بازیکنان پرسپولیس تاکنون 80 درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت کردند و قرار است 10 درصد دیگر هم چند روز آینده بگیرند. 

سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان های پرسپولیس به عنوان نمایندگان بازیکنان  مدتی پیش اعتراض خود را نسبت به دریافتی خود اعلام کردند و حتی مسئولان باشگاه را تهدید کردند که در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان بعد از بازی برگشت برابر لخویای قطر از لحاظ قانونی پیگیر این موضوع می شوند. 

به هر حال باید دید پرسپولیسی ها با پرداخت 10 درصد دیگر قراردادشان چه واکنشی نشان می دهند؟

برانکو به تهران برنمی گردد

برانکو سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با لخویای قطر برای گذراندن تعطیلات راهی کرواسی شد.

 با توجه به اینکه احتمال برگزاری اردوی پرسپولیس در کرواسی وجود دارد بنابراین احتمال ماندن برانکو در کشورش وجود دارد تا اعضای تیم برای برپایی اردو عازم زادگاه برانکو شوند. 

احتمال اروپا گردی بازیکنان پرسپولیس 

برخی از بازیکنان پرسپولیس قصد دارند از تعطیلات خود استفاده کرده و برای استراحت راهی اروپا شوند. 

فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، مهدی طارمی، سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده به احتمال زیاد به مدت 15 روز عازم اروپا می شوند تا تعطیلات خود را سپری کنند. 

تمایل پرسپولیسی ها برای تقابل  با العین امارات 

شاگردان برانکو با برد برابر لخویای قطر به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.  آنها در این مرحله باید با یکی از تیمهای عربی روبه رو شوند. با توجه به اینکه دو تیم عربستانی هم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند احتمال تقابل پرسپولیس با نماینده عربستان وجود دارد. 

در صورت تقابل پرسپولیس با یکی از نمایندگان عربستان بازی در یک کشور بیطرف برگزار می شود، براین اساس بازیکنان پرسپولیس تمایل دارند با العین امارات روبرو شوند تا هم انتقام استقلال را از این تیم بگیرند و هم فرصت بازی در کنار تماشاگران خود در آزادی داشته باشند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
ما نمیخوایم انتقام کیسرو بگیریم ما میخوایم ابروی از دست رفترو برگردونیم .
آخرین اخبار