مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

۵۸۴ معلم در آذربایجان غربی تجلیل می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: همزمان با بزرگداشت مقام معلم از سراسر استان ۵۸۴ معلم تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛فریدون سیدمصطفوی با بیان اینکه این برنامه در ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود اظهار داشت: از معلمین منتخب از هر شهرستان یک نفر تجلیل می شوند و یک معلم نیز به وزارتخانه جهت تجلیل کشوری اعزام می شود.

وی ادامه داد:حضور در مزار شهدا، حضور در نماز جمعه، بازدید و عیادت از معلمان دارای بیماریهای صعب الاعلاج، تجلیل از بازنشستگاه استان نیز موضوعی جدی است که در این ایام انجام می شود.

سیدمصطفوی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش جای سیاسی کاری نیست گفت: به خاطر قرار گرفتن در آستانه انتخابات دقت شود تا اجازه ورود کاندیداها به فضای آموزش و پرورش در حین برگزاری مراسم گرامیداشت ایام هفته معلم داده نشود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲-۹۳ ما حدود ۳۱۰ هزار نفر دانش آموز داشتیم الان ۳۳۱ هزار دانش آموز داریم که ۲۰ هزار نفر در دوره ابتدایی افزایش داریم عنوان کرد: با وجود این افزایش پوشش تحصیلی یا نرخ جذب خالص دوره ابتدایی در سال قبل به ۹۲.۵۱ رسیدیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۵، همزمان با آغاز هفته معلم خبر داد.

مصطفوی گفت: پاداش پایان خدمت بیش از هزار و ۵۰۰ معلم بازنشسته سال ۹۵، همزمان با آغاز هفته معلم و حداکثر تا ٢٤ ساعت آینده به حساب بازنشستگان واریز می شود.

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.