بجنورد؛

اجرای 800 برنامه به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)

به مناسبت بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد 800 برنامه در استان اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛حجت الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت : این برنامه ها در 800 نقطه از شهرستان های مختلف استان تدارک دیده شده است.

وی هدف از اجرای برنامه های ویژه سالروز ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد را بازخوانی و تبیین ارزش های انقلاب برای نسل جوان برشمرد و افزود: با وجود گذشت سال ها از ارتحال امام(ره) هنوز خط و راه ایشان پر رهرو است و ما نیز باید تلاش کنیم تا آرمان ها و ارزش های انقلاب روز به روز بیشتر بیان شود و نسل های جدید با آن آشنا شوند.

سالاری برگزاری مسابقات فرهنگی، محفل انس با قرآن، سخنرانی و برپایی نمایشگاه از جمله این برنامه ها در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ه) عنوان و تصریح کرد : مسابقه فرهنگی از وصیت نامه امام(ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب با رویکرد مشارکت کارکنان دستگاه های اجرایی و درون دستگاهی برگزار می شود.

وی با بیان این که مراسم ویژه بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد از جمعه گذشته با برگزای دعای کمیل و ندبه آغاز شده است ، گفت : این برنامه ها امروز عصر با برگزاری محفل انس با قرآن و همایش تجلیل از بانوان و مادران ایثارگر، با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور پیگیری می شود.

وی اظهار کرد : فردا، هیات های مذهبی در بجنورد از مسجد امام خمینی(ره) تا مسجد انقلاب دسته روی و در سوگ از دست دادن بنیانگذار انقلاب اسلامی عزاداری می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت : این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیرازی، استاد حوزه و دانشگاه در مسجد انقلاب به نماز مغرب و عشا ختم می شود.

سالاری افزود : مراسم محوری روز 15 خرداد در بجنورد، سخنرانی آیت الله حسینی خراسانی، عضو مجلس خبرگان رهبری است که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.