بجنورد؛

اعزام چهارهزار و 500 نفر از خراسان شمالی به حرم مطهر امام راحل

به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) چهارهزار و 500 نفر از دوستداران بنیانگذار جمهوری اسلامی به حرم مطهرامام راحل اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست ستاد بزرگداشت امام خميني در بجنورد گفت: امسال از استان 4 هزار و 500 نفر با 110 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام محمدعلي سالاري فر با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 600 برنامه در تمام نقاط ر روستایی و شهری انجام شده است، افزود:پیش بینی می شود تعداد برنامه ها امسال نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وی اظهار داشت: همه ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در وجود امام راحل تبلور پيداكرده و سالگرد ارتحال امام يك نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است و بايد در زمينه تبيين آرمان‌هاي امام راحل در سطح جامعه در اين ايام و بلكه در طول سال بيشتر بكوشيم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مراسم ويژه ارتحال امام خميني (ره) در تاريخ 15 خردادماه در مسجد حضرت امام (ره) در بجنورد برگزار مي شود و مراسم محوري هم در 14 خردادماه در مصلاهاي شهرستان هاي استان برگزار مي شود.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: بجنورد ، اعزام ، امام راحل ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.