آلوز:قهرمانی در کنار بوفون افتخار بزرگی است

فرداشب، فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میان دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در کاردیف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،فرداشب، فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میان دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در کاردیف برگزار خواهد شد. جانلوییجی بوفون و دنی آلوز از یوونتوس به همراه الگری در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

دنی آلوز در نشست مطبوعاتی، گفت: بازی در یک فینال دیگر یک احساس خاص برای من است. از تمام شانس های ممکن استفاده می کنیم و شبی جادویی رقم خواهیم زد. من هر روز به این فکر می کنم که تاریخ سازی کنم، اکنون در یوونتوس می خواهم رؤیایم را تحقق بخشم. به جام هایی که تاکنون کسب کرده ام فکر نمی‌کنم، هر روز بیش از پیش به قهرمانی و فتح جام های معتبر، فکر می کنم. وقتی شما در یک تیم بازی می کنید، مهم این است که به مانند یک تیم پیروز شوید، جوایز فردی در اولویت بعدی قرار می گیرد.

مدافع برزیلی یوونتوس افزود:با انرژی مثبت و شور و اشتیاقی که داریم می توانیم فردا با جام قهرمانی به تورین بازگردیم. قهرمانی فردا می تواند اوج فصل فوق العاده تاریخ باشگاه یوونتوس باشد. برای جیجی فتح این جام، برگ مهمی از تاریخ دوران حرفه ای او خواهد بود، اگرچه بدون آن هم، دوران حرفه ای او تاریخی بوده است. برای رسیدن به قهرمانی نیاز است که بیش از حالت معمول تلاش کنیم. اگر بتوانم قبل از خداحافظی بوفون، با او لیگ قهرمانان را بالای سر ببرم، یکی از بزرگترین افتخارات زندگی فوتبالی ام خواهد بود.  من پیش از این، این جام را بالای سر برده ام، امّا اکنون باید به همراه هم تیمی هایم، برای فتح دوباره آن تلاش کنم.

دنی آلوز در پایان گفت:حقیقت اینکه ما باید مقابل رئال مادرید بازی کنیم، این فینال را برای من خاص تر کرده است. رکورد خوبی مقابل رئال مادرید دارم، امّا اکنون یوونتوس است که مقابل رئال مادرید قرار می گیرد، نه دنی آلوز. این بازی است که مقابل یک تیم بسیار باتجربه باید انجام دهیم. یوونتوس فینال های زیادی را بازنده بوده است و 20 سال است که این جام را نبرده ایم. امّا این خبر بدی نیست، باید امیدوار باشیم که اکنون وقتش رسیده است. از رئال مادرید نمی ترسیم، با انرژی مثبت فردا برای فتح لیگ قهرمانان وارد زمین خواهیم شد.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار