آلگری:برخلاف فینال برلین به قهرمانی باور داریم/آرام و خونسرد هستیم

ماسیمیلیانو الگری در کنار بوفون و دنی آلوز در نشست مطبوعاتی قبل از بازی فینال حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،شنبه شب فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میان دو تیم یوونتوس و رئال مادرید در کاردیف برگزار خواهد شد. ماسیمیلیانو الگری در کنار بوفون و دنی آلوز در نشست مطبوعاتی قبل از بازی حضور پیدا کرد.

الگری در نشست مطبوعاتی گفت:  ما برای فینال آرام و خونسرد هستیم. ما تمام فصل بر روی آن کار کرده ایم. ما باید بدانیم که چه موقع باید دفاع و چه موقع باید حمله کنیم. اگر به این نقطه برسیم، میتوانیم پیروز شویم. ما باید از لحاظ تکنیک و تاکتیک بهتر از رئال مادرید بازی کنیم. همچنین باید بیشتر میل به پیروزی داشته باشیم.

وی ادامه داد:هیگواین یک مهاجم عالی است و همینطور در این فصل چمپیونز لیگ قاطع بوده است. دیبالا با یوونتوس بسیار رشد کرده است و فردا شب فشاری روی خود احساس نخواهد کرد. مانژوکیچ بازیکن خوبیست، او یک قهرمانی چمپیونز لیگ دارد و این تصادفی نیست.

آلگری در مورد خط حمله رئال مادرید و ایسکو هم صحبت کرد:بنظر من ایسکو حملات رئال را غیر قابل پیشبینی تر میکند، او همچنین دفاع حریف را هم دچار آشفتگی میکند.
 
سرمربی یوونتوس افزود: رونالدو بازیکن مهمی است، امّا مهم این است که بازیکنان یوونتوس با غرور  برای فتح جام بجنگنند. رئال مادرید تیم سازمان یافته ایست و بازیکنان فوق العاده ای دارد، ما هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم. هنوز میان بارتزالی و کوادرادو تصمیم نگرفته ام که چه بازیکنی را انتخاب کنم، چون نیم نگاهی هم به وقت‌های اضافه داریم و باید برای آن هم تدابیری داشته باشیم.

الگری ادامه داد:در فینال 2015 برلین، ما با شایستگی به فینال رسیدیم، امّا در آن زمان انگیزه ی زیادی نداشتیم، شاید به خاطر این بود که اعتماد و خودباوری نداشتیم. با خوش شانسی به فینال برلین نرسیدیم، شایسته بودیم، امّا انتظار قهرمانی هم نداشتیم. امسال متفاوت است، ما فصل خوبی را سپری کردیم، پس از اینکه فصل قبل با شرایطی عجیب و در آخرین لحظه مقابل بایرن مونیخ شکست خوردیم. از هر نظری تیم رشد پیدا کرده است و اکنون شرایط متفاوت است، ما برای قهرمانی به مصاف رئال مادرید خواهیم رفت. 

سرمربی یوونتوس درباره مدافعان چپ دو تیم و مقایسه آنها چنین گفت: ساندرو و مارسلو بهترین دفاع چپ های حال حاضر دنیا هستند. فردا شب هرکدام از آنها می توانند نقش مهمی را در بازی ایفا کنند.

او در پایان گفت: ما به کاردیف آمده ایم تا برنده ی لیگ قهرمانان اروپا شویم و این کاری است که باید انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار