راموس:هرگاه فرصت قهرمانی در اروپا را داشتیم، از آن استفاده کردیم

سرخیو راموس، مدافع باتجربه و کاپیتان مادرید که در سومین فینال لیگ قهرمانان اروپا در چهارسال اخیر حضور می یابد، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر یوونتوس حاضر شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سرخیو راموس، مدافع باتجربه و کاپیتان مادرید که در سومین فینال لیگ قهرمانان اروپا در چهارسال اخیر حضور می یابد، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر یوونتوس حاضر شد و صحبت کرد:

این یک بازی خیلی خیلی مهم است و حریفی قدرتمند را پیش روی خود داریم. این یک فرصتی دیگر برای ماست که برویم و نشان دهیم که چه تیمی هستیم. ما بسیار مستحکم بوده ایم. هرگاه که فرصت قهرمانی در اروپا را داشته ایم، موفق به استفاده از آن و فتح جام شده ایم. بسیار متمرکز خواهیم بود و می خواهیم تا جایی که ممکن است کمترین اشتباهات را انجام دهیم. در حقیقت فکر نمی کنم که فتح لالیگا در مسابقه فردا سودی برای ما داشته باشد. از فتح لالیگا لذت بردیم زیرا به هدفمان دست یافتیم. تیم احساس بسیار خوبی دارد زیرا ما بر روی اهدافمان پافشاری و فداکاری های زیادی کردیم.

فردا مسابقه سختی خواهیم داشت و شانس هر دو تیم برای برد و باخت 50-50 خواهد بود. می خواهیم هرکاری که در زمین ضروری است را انجام دهیم. این مورد نیاز ما و هواداران است. شما باید وقتی که از زمین خارج می شوید راضی باشید و تاریخ ما نشان گر این موضوع است. ما در گذشته زندگی نمی کنیم اما مادرید و روحیه مان، ما را مجبور می کند تا آخر بجنگیم، حتی تا زمانی که به نظر نمی رسد امیدی باقی مانده باشد، تا سوت پایان به تلاش ادامه خواهیم داد. امیدواریم همانند فینال لیسبون متحمل سختی نشویم اما همه ما برای بازی فردا با انگیزه هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار