اصناف و بازاریان ارومیه برای آزادی زندانیان نیازمند ۲ میلیارد ریال انفاق نمودند

بازاریان و اقشار خیر ارومیه با حضور در جشن بزرگ گلریزان در داخل زندان مرکزی ارومیه نمایش همت والا و همدلی با همنوعان نیازمند خود را عرضه نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حساس رئیس اتحادیه اصناف و بازاریان شهرستان ارومیه در این مراسم با ابراز خوشحالی از همایش همدلی بازاریان خداجوی ارومیه برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمدی گفت:: این همایش نمود عینی عرضه باورهای قلبی و دینی مردم و بازاریان در همه عرصه‌های پاسداری از ارزشهاست که در این جشن با قبول دعوت و حضور مشتاقاته خود همت خود برای سبقت در امورات خیر را نشان خواهند داد.

مدیر کل زندانهای و نایب رئیس ستاد مردمی دیه استان با تقدیر از احساس وظیفه دینی و انسانی اقشارمختلف جامعه به تشریح فلسفه وجودی و اهداف عالی ستاد دیه و عملکرد سالهای گدشته پرداخت و عنوان نمود: همت شما خیرین حتی گذشت شاکیان متضرر بیشتر از میزان پرداختی ستاد دیه استان است.

وی گفت: در سال گذشته ۳۳ درصد از کل میزان بدهی مددجویان را شکات بخشیدند در حالی که این ستاد با آزادی تعداد ۲۸۰ نفر در سال ۹۵ فقط ۲۷ درصد میزان بدهی مددجویان را با تسهیلات مطابق آیین نامه قانونی خود پرداخت.

بنی هاشمی افزود: همراهی و همدلی افتخاری شما خیرین و بازاریان با ایمان بزرگترین سرمایه معنوی جامعه اسلامی ما است که موجبات فخر ما در ستاد دیه است که با شناخت اگاهانه شما از وضعیت اقتصادی و اجتماعی قبل از در خواست ما دین خود را ادا می‌کنید و شایسته است این اقدامات کریمانه شما به نحو احسن اطلاع رسانی وفرهنگ سازی و نهایتا قدر دانی شود.

مدیرکل امور زندانهای استان با اشاره به وجود ۸۴ مددجوی نیازمند جرایم غیر عمدی در زندان ارومیه گفت: همه این افراد با تلاش مددکاران ما شناسایی و تحقیق شده اند و اعسار آن‌ها مسلم شده است که براساس نوسانات بازار و یا اتفاقات غیر عمد دچار ناخواسته این موقعیت شده اند و حال چشم امید به دستان کریمانه مردم خیر دارند تا ضمن رهایی از عواقب حبس بر خود و خانواده بی سرپرست خود مقدمات جبران شروع زندگی سعادتمندانه بعد از این تجربیات تلخ را عهده دار باشند.

بنی هاشمی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور وکلا، ورزشکاران در کنار کسبه محترم مجلس گفت: ۴۶۵ مددجوی زندانی در این شب‌های مبارک چشم امید به فضل و کرم شما دارند.

در پایان خیرین بعد از استماع سخنان دو مددجوی نیازمند غیر عمد به نمایندگی از سایر زندانیان نیازمند کمک‌های نقدی و تعهدات خود را به اعضای برگزاری جشن اعلام و تحویل نمودند که این مراسم معنوی با احتساب مبالغ نقدی؛ چک و تعهدات ثبت شده به دو میلیارد ریال معادل دویست میلیون تومان رسید که مراتب صورتجلسه مسئولین و نماینده اصناف در اختیار اعضای ستاد برگزاری جشن گلریزان قرار گرفت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.