مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

پرداخت حقوق نیروهای قراردادی، همزمان با نیروهای رسمی ازخردادماه

مدیر کل آموزش و پرورش از واریز شدن حقوق نیروهای قرار دادی، سرباز معلم و حق التدریس همزمان با پرداخت حقوق و مزایای شاغلین رسمی به حساب آن‌ها از خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون حقوق نیروهای قراردادی از محل بند (سایر) پرداخت شده، ولی با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته توسط استان‌ها و وزارت متبوع و متقاعد شدن سازمان برنامه و بودجه مقرر شده تا از این پس حقوق و مزایای کارکنان قرار دادی از محل بند (و) و همزمان با نیروهای رسمی پرداخت شود.
وی در خصوص تمهیدات آموزش و پرورش لرستان برای ثبت نام مطلوب دانش آموزان گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول دبستان از اول خرداد ماه آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ماه ادامه دارد.

دریکوند زمان اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان را از ۲۰ خرداد تا ۲۰ مرداد ماه عنوان کرد و افزود: ۲۳ پایگاه ثابت و سیار کار سنجش سلامت نوآموزان را انجام خواهند داد.

وی زمان ثبت نام سایر دانش آموزان را از پایان امتحانات خرداد ماه تا ۳۱ مرداد ذکر کرد و ادامه داد: دانش آموزان پایه‌های میانی نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام ندارند و مدیران مدارس موظفند تا کار ثبت نام دانش آموزان را انجام دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.