لرستان؛

ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز معلم در سال تحصیلی 97-96

ثبت نام متقاضیان سرباز معلمی از امروز آغاز شد و تا 26 اردیبهشت جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: متقاضیان فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد برای ثبت نام به امور اداری آموزش و پرورش مراجعه کنند.
خدانظر دریکوند افزود: مدارک تحصیلی معادل قابل قبول نیست و اصل برگه سبز اعزام از 1 تیر و 1 شهریور سال 1396 بدون غیبت، ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است.
وی گفت: اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد؛ سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم نیز حذف شده اند؛ بنابراین این افراد باید در مهلت ثبت نام درخواست معافیت خود را ابطال نمایند.
دریکوند با بیان این که امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت 2 سال کامل است، گفت: پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد و برای موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته می شود.
وی  با تأکید بر این موضوع که ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز است و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.
دریکوند گفت: ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد.
وی با اشاره به اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی 1 تیر 1396 افزود: مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد
انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.