رشت؛

فراخوان سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان

فراخوان سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان منتشر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت :انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به‌منظور شناسایی آثار برتر تولید شده در استان و معرفی نمایندگان شایسته برای حضور در سی‌ و ‌ششمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سی‌امین جشنواره‌ی استانی تئاتر را برگزار می‌کند.

حسین ابراهیمیان افزود: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگ کهن اسلامی - ایرانی، موضوعات اجتماعی معاصر، حجاب و عفاف را از موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

وی اظهار داشت: گروه های نمایش گیلان که از مهرماه سال گذشته تا پانزدهم مردادماه امسال در این استان اجرای عمومی داشته باشند، می‌توانند در سی‌امین جشنواره تئاتر شرکت کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این‌که امسال فیلم نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره بازبینی خواهد شد، گفت : متقاضیان برای حضور در جشنواره لازم است با تکمیل فرم ارائه شده فراخوان، آمادگی خود را برای حضور در جشنواره و مراحل ارزیابی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره اعلام دارند.

ابراهیمیان تصریح کرد: علاقمندان برای مشاهده فراخوان سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان
می‌توانند به سایت این اداره‌کل به آدرس  

http://gilan.farhang.gov.ir   مراجعه کنند.   
سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان، ١٥ لغایت ١٧ شهریور ٩٦ در این استان برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.