رشت؛

جشن رمضان در آستانه اشرفیه

برنامه های جشن رمضان آستانه اشرفیه درقالب برنامه های عمومی و ویژه ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه با بیان اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن کریم است و هدف از رسالت پیامبر خاتم ، تکمیل مکارم اخلاق شمرده شده است گفت:   برنامه های جشن رمضان این شهرستان درقالب برنامه های عمومی و ویژه ارائه می شود.

محمد معافی گفت: مراسم سی روز با قرآن در مساجد جامع آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر و نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان، برپایی محافل انس با قرآن و تفسیر و تدبر در قرآن کریم در مساجد جامع آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر برگزار می شود .
 
 وی افزود:اجرای تواشیح، اجرای تئاتر خیابانی "گمشده" (برگزیده جشنواره آیات و روایات) ٢٥ خرداد ماه، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوعات قرآنی ١٣ تا ١٨ خرداد ماه در نگارخانه هنراز دیگر برنامه های جشن رمضان است .
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه تصریح کرد: برپایی مراسم اشعار رضوی و قرانی دربیستم خرداد ماه، اکران فیلمهای سینمایی با موضوع دفاع مقدس در سالن شهید خوش سیرت بعد از افطار در روزهای خاص ماه مبارک رمضان، از برنامه های مهم این اداره در این ماه مبارک است.

 
 
انتهای پیام/ق
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.