ساری،

برگزاری محفل سبگ زندگی قرآنی در حسینیه شهید رستمی پل سفید

محفل سبک زندگی قرآنی و مهدویت ۱۸خرداد در حسینیه شهید رستمی پل سفید برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یوسف موسوی شیخ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گفت: برپایی محافل قرآنی موجب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی می شود.

وی با اشاره به استقبال هنرمندان و مسجدی ها از برگزاری جشن رمضان، افزود: طرح تلاوت نور به عنوان یکی از ماندگارترین فعالیت های قرانی مساجد همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به میزبانی مساجد جامع پل سفید، شیرگاه، آستان امام زاده عبدالحق(ع) زیراب برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم کتابت وحی ٢٢خرداد در پارک معلم زیراب خبر داد و افزود: تلاش می شود افراد با ذوق و توانمند در حوزه خوشنویسی گردهم آیند و آیات نورانی قران کریم را تحریر نمایند.

موسوی شیخ از برپایی محافل انس با قرآن در مسجد جامع پل سفید، مسجد جامع زیراب و مسجد جامع شیرگاه در روزهای١٤، ٢٠، ٢٣ خرداد خبر داد و گفت: برپایی نشست ها و محافل قرآنی موجبات آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی را فراهم می آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه افزود: جشن رمضان با حضور علاقه مندان به فعالیت در حوزه قرآن و عترت، اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستانی ١٥خرداد مصادف با ١٠رمضان در پارک شهید مرادی زیراب برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.