ساری،

نمایشگاه قرآن در سیمرغ برگزار می شود

نمایشگاه کتب علوم قرآنی از سری برنامه های جشن رمضان دستگاه فرهنگ و هنر شهرستان سیمرغ ۱۷خرداد گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صادق زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیمرغ با بیان اینکه نمایشگاه کتب قرآنی از (١٢ماه مبارک رمضان) تا پایان ماه مبارک در این شهرستان برپا خواهد بود، گفت: به همت مسجد جامعه سیمرغ جلسات تفسیر قرآن در ایام ماه نزول قرآن برگزار می شود.

وی از برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با ایام مبارک رمضان به میزبانی مسجد ملا کلا خبر داد و افزود: همچنین محافل انس با کلام الله مجید در مسجد رکن کلا، مسجد سنگتاب، مسجد نجارکلا قدیم برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیمرغ با بیان اینکه امسال با حضور قاری مصری محفل انسی با قرآن کریم معجزه رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) در یکی از مساجد شهرستان برگزار می شود، گفت: برپایی نشست علمی و فرهنگی با موضوع قرآن و عترت نیز به همت مسجد سید محله دردستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیمرغ قرار دارد.

زارعی از برگزاری محفل داستان سرایی قصص قرآنی در ایام مبارک ماه رمضان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه انس با قرآن بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع می کند، گفت: مراسم جزء خوانی قرآن هر شب در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیمرغ، با بیان اینکه برنامه های فرهنگی هنری ویزه ماه رمضان امسال با عنوان جشن رمضان در حال برگزاری است، افزود: آئین اختتامیه جشن رمضان شب آخر ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سیمرغ با حضور نمازگزاران، روزه داران، مسئولان شهرستانی و فعالان قرآنی برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.