محمدی موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اراذل و اوباش کانکس ماموران انضباط شهری را به آتش کشیدند

مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: کانکس استقرار ماموران انضباط شهری توسط اراذل و اوباش خيابان فروش به آتش کشیده شد.

سید امیرحسین محمدی موسوی مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یکی از اراذل و اوباش‌هایی که در ظاهر دستفروش در شمال شهر تهران، اقدام به اجاره معابر به دیگر دستفروشان می کرد، شب گذشته (دهم خردادماه) کانکس ویژه استقرار ماموران انضباط شهرى را به آتش كشيد.

محمدی موسوی گفت: در ادامه قانون شكنى ها و رفتارهاى خشونت بار برخی دستفروشان و اراذل و اوباش خيابان فروش، شب گذشته يكى از سرشاخه هاى فروش و اجاره معابر، كانكس استقرار ماموران انضباط شهرى در تجريش را به آتش كشيد.

وی افزود: عوامل شهربان پس از مطلع شدن از به آتش کشیده شدن کانکس، مراتب را با عوامل انتظامی در میان گذاشتند و تحقیقات درباره فرد یا افرادی که مرتکب این تخلف شدند ادامه دارد.

مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران اضافه کرد: در تحقیقات اولیه که در محل وقوع حادثه انجام شد، کسبه و مردم يكى از عوامل وقوع حادثه را فردی از اراذل خيابان فروش كه معابر عمومى را به دستفروش‌ها اجاره می داد، به نام اختصاری "پ" نام بردند.

محمدی موسوی تصریح کرد: به گفته شاهدان عینی فردی که کانکس استقرار عوامل شهربان را به آتش کشید، حالت روانی متعادلی نداشته است و برخی گفته ها حکایت از شرب خمر وی دارد.

وی گفت: خوشبختانه ماموران انضباط شهرى در اين زمان، در محل حادثه حاضر نبوده و کسی دچار حادثه نشده است.

مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران تصریح کرد: در حالى كه كسبه تجريش و شهروندان از مزاحمت هاى سدمعبرى و حاشيه سازى هاى بساط گستران و دستفروشان اين منطقه ابراز نارضايتى دارند، دستفروشان نه تنها از قانون رفع سدمعبر تمكين نمی‌كنند بلكه نظم عمومى را به هم ریخته و مرتكب رفتارهاى مجرمانه و خشونت بار می‌شوند. 

محمدی موسوی افزود: روز سه شنبه (9خردادماه) سال جاری نیز تعدادى از دستفروشان که از سرشاخه های اصلی اراذل و اوباش هستند، 5 نفر از نيروهاى انضباط شهرى در تجريش را با قمه، زنجير و چاقو به شدت زخمى كردند.

وی ادامه داد: 3 نفر از اين نيروها به خاطر جراحت شديد در شاهرگ گردن، شش و چشم راهى اتاق عمل شدند و در حال حاضر بستری هستند.

مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: مديران دولتى بايد براى حل معضل بیکاری و ساماندهی دستفروشى انجام اقدامات موثر و جدى را در دستور كار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
تجریش پر چراجمع نمیکنید دست فروشیم میکنن
آخرین اخبار