طعنه سنگین کلینتون به ترامپ پس از انتشار عبارتی نامفهوم

"هیلاری کلینتون" انتشار عبارتی نامفهوم در حساب توییتر "دونالد ترامپ" را به باد تمسخر گرفت.

طعنه سنگین کلینتون به ترامپ پس از انتشار عبارتی نامفهومبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل؛ واکنش‌ها به انتشار واژه بی‌معنای "covfefe" از سوی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، در حساب توییترش همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

پس از آنکه بسیاری از کاربران اینترنتی این اشتباه ترامپ را دست‌مایه طنز قرار دادند، "هیلاری کلینتون"، رقیب شکست خورده ترامپ، نیز انتشار این واژه نامفهوم را مسخره کرد.

کلینتون در واکنش به انتشار واژه covfefe اظهار داشت: من فکر می‌کردم این واژه یک پیام مخفی برای روس‌ها است!

کلینتون که در حال سخنرانی در یک کنفرانس به میزبانی کالیفرنیا بود، گفت: شما یک مقام بلندپایه نیستید تا بدانید covfefe واقعا به چه معنی است!

کنایه کلینتون از آنجا ناشی می‌شود که "شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید، در توجیه بکارگیری این واژه عجیب در توییتر ترامپ مدعی شده بود: رئیس جمهور در بکارگیری این واژه مرتکب غلط تایپی نشده است، فقط شخص ترامپ و نزدیکان او معنی دقیق covfefe را می‌دانند!

جالب آنکه ترامپ پس از ساعاتی که این واژه بی‌معنی بر روی حساب توییترش وجود داشت، یک توییت جدید منتشر کرد و نوشت: چه کسی می‌تواند معنی دقیق کلمه covfefe را حدس بزند؟ خوش باشید!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۴:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
مردک خر مسخره خاص وعام شده.سیاست مدار نیستی؟حداقل شخصیت داشته باش بهت برنمیخوره؟واقعا به اقای پوتین باید افرین گفت.که کمکش کرده.(اگر)
آخرین اخبار