ساری،

دعوت از تیم والیبال نشسته بهزیستی مازندران به باکو

قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته ایران بدون ستارگان پاراالمپیکی خود به باکو می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پس از فتح مقتدرانه لیگ برتر والیبال نشسته ایران توسط تیم بهزیستی مازندران ایلگار رحیم اف رئیس کمیته ملی پارالمپیک آذربایجان با ارسال نامه ای رسمی به نقی مهدوی رئیس هیات جانبازان و معلولین مازندران از تیم بهزیستی دعوت کرد تا در مسابقات باکو شرکت کند.

این مسابقات روزهای ۲۷ خرداد تا ۶ تیر برگزار می شود و آذربایجانی ها در نامه خود از مهدوی خواسته اند تا با قبول اعزام تیم، به این کشور برای حضور سرنوشت ساز در مسابقات قهرمانی اروپا در کرواسی کمک کند.

مهدوی هم پذیرفته و تیم قهرمان لیگ برتر در غیاب مرتضی مهرزاد، رمضان صالحی و مجید لشگری سه بازیکن کلیدی و ملی پوش خود که قرار است در جام بین قاره ای چین شرکت کنند روانه باکو می شوند.

تیم بهزیستی با ترکیب آرش خرمالی، حسین زمانی، حسن قربانی، رضا فلاح پور، ابراهیم علی پور، ایمان روحی، اسماعیل روحی، مهدی مظاهری نیا، محمد علی باقر تبار، مسعود خوجه و با همراهی سید سعید ابراهیمی دارنده سه نشان پارالمپیک روانه باکو خواهد شد.

نقی مهدوی، جلیل ایمری و محمد عرب کادر فنی را تشکیل می دهند و حسین اصغری، مجید قریشی و اصغر رحمان نژاد کنار تیم خواهند بود.

سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران و عبدالرضا قلندری هم به عنوان مدیران باشگاه در این سفر حضور دارند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.