سیدعلی ادیانی پاسخ داد؛

در جلسه سه نفره لاریجانی، عارف و جلالی درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس چه گذشت؟

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: ابتدا بنا بر این بود که ما و فراکسیون مستقلان ولایی با اجماع بر روی ریاست لاریجانی، کاندیداهای خود را برای سایر کرسی ها معرفی کنیم.

سیدعلی ادیانی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی  در گفتگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به ترکیب کاندیداهای این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه اجلاسیه دوم مجلس دهم گفت: ابتدا بنا بر این بود که ما و فراکسیون مستقلان ولایی با اجماع بر روی ریاست لاریجانی، کاندیداهای خود را برای سایر کرسی ها معرفی کنیم. 

وی ادامه داد: فراکسیون ولایت بنا داشت 12 نفر را برای همه کرسی ها به صورت مجزا انتخاب کند اما طی جلسه سه نفره لاریجانی، عارف و جلالی برای حفظ وحدت و تناسب بین فراکسیون ها تصمیم دیگری گرفته شد. 

ادیانی افزود: تصمیم سه فراکسیون بر ریاست لاریجانی است، طبق تصمیم سه فراکسیون قرار شده است فراکسیون امید دو کاندیدای نواب، فراکسیون ولایت و مستقلان نیز هر کدام یک کاندیدا برای تصدی پست نواب معرفی کنند. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: برای تصدی پست های دبیری و ناظری نیز قرار شده است هر فراکسیون 3 کاندیدا را معرفی کند تا 3 به 3 برابر باشند. 

ادیانی با اشاره به اینکه فراکسیون ولایت دو نوع لیست ارائه کرده است، گفت: در لیست 12 نفره آقای لاریجانی به عنوان رئیس انتخاب شدند. 

وی ادامه داد:  آقایان حاجی بابایی و مصری نیز به عنوان نامزدهای نواب اعلام شدند. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی افزود: آقایان قاضی زاده، فرهنگی، رنجبرزاده، امیربادی، زارع و ادیانی کاندیداهای دبیری هستند.

ادیانی خاطرنشان کرد: آقایان عباسی، بهمنی و ناصری نژاد نیز نامزدهای این فراکسیون برای تصدی پست ناظری انتخاب شدند. 

وی ادامه داد: اگر همه فراکسیون ها به نتیجه اجماع پایبند باشند، لیست نهایی ما در قرار 3 به 3 شدن انتخاب حاجی بابایی به عنوان نایب رئیسی، فاضی زاده هاشمی، رنجبرزاده و فرهنگی به عنوان دبیران و  عباسی  به عنوان ناظر ارائه خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار