میرزاده به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

طرح یک سوال ملی و یک سوال منطقه‌ای از وزیر علوم/ در مورد سند یونسکو فرمایش آقا فصل‌الخطاب است

سخنگوی کمیسیون آموزش با بیان اینکه ادیانی از پاسخ سوال خود در مورد یکی از دانشگاه ها قانع نشد، گفت: سوال در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

طرح یک سوال ملی و یک سوال منطقه‌ای از وزیر علوم/ در مورد سند یونسکو فرمایش آقا فصل‌الخطاب استمیرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه کمیسیون آموزش که عصر امروز برگزار شد، گفت: دستور کار جلسه بیشتر در مورد سوال از وزیر علوم بود، که آقای ادیانی سوالی در مورد دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای دانشگاه امیرکبیر پرسید و آقای فلاحت‌پیشه هم در مورد دانشگاه فنی اسلام آباد سوال کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ادیانی نسبت به سوال خود قانع نشد، اظهار داشت: بر این اساس قرارشد، سوال او در صحن مجلس مطرح شود، که جزئیات این سوال بیشتر مربوط به مشکلات کارکنان و تجهیزات است.

وی افزود: بخشی دیگر از سوال ادیانی مربوط به حکمی بود که رئیس دانشگاه امیرکبیر از طرف دیوان محاسبات دریافت کرده بود  و از نظر آقای ادیانی او باید جابه‌جا می‌شد و در سمت خود ادامه فعالیت نمی‌داد.

میرزاده سوالی که راجع به دانشگاه فنی بوده را سوال ملی، و سوالی هم که در مورد دانشگاه امیرکبیر بود را  سوال منطقه‌ای برشمرد و گفت: آقای ادیانی در مورد دوم قانع نشد.

میرزاده خاطر نشان کرد: در ابتدای این جلسه دقایقی نقطه نظرات کلی در مورد سند یونسکو مطرح شد و چون فرمایش آقا فصل‌الخطاب است، در این مورد وقت زیادی گذاشته نشد، و قرار شد در یک فرصت مناسب بیانیه کلی را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار