فلاحتی در نطق میان دستور:

آقای روحانی! رأی پایین مردم خراسان جنوبی به خاطر ضعف خدمت شما بود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تأیید و تمکین همه به نتیجه انتخابات ابهت انتخابات ایران را به رخ جهانیان کشید.

تأیید انتخابات و تمکین نامزدها به نتیجه ابهت انتخابات ایران را به رخ جهانیان کشیدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس با بیان اینکه دو روز گذشته یادآور اتفاقاتی بزرگ در صفحه دفتر افتخارات انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: یکی از این اتفاقات تلخ کامی روز 14 خرداد و غروب خورشید امام(ره) بود و دیگری یادبود شهدای 15 خرداد که برای همیشه در تاریخ کشور جاودانه می‌ماند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: البته در این مدت یک اتفاق بزرگ دیگر در تاریخ انقلاب رقم خورد که جا دارد یادی از آن کنیم که آن انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین امام راحل(ره) و سکان دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در خصوص انتخابات 96 بیان داشت: تأیید صحت انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان و تمکین نامزد رقیب و هوادارانش به نتیجه نیازمند تشکری خاص است چرا که این حرکت زیبا خود به خود حرکات ناشایست هشت سال قبل که توسط نامزد مانده از قدرت انجام شد را به ذهن می‌آورد و انسان با انصاف توسعه محور را ترغیب می‌کند تا به آقای رئیسی تبریک بگوید که با ادب و خلق نیکو علی رغم داشتن مستنداتی مبنی بر تخلف شورای نگهبان را در تأیید انتخابات بدون هیچ تردیدی پذیرفت و به برگزیده ملت تبریک گفت.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه افزود: آقای رئیسی با این حرکت خود جلوی هر حرکت ناصواب خیابانی را از هواداران خود گرفت و با این حرکت زیبا حلاوت رأی چند ده میلیونی مردم را بر کام ملت و دولت باقی گذاشت و ابهت انتخابات ایران را به رخ جهانیان کشید.

فلاحتی با بیان اینکه ای کاش در سال 88 نیز چنین می‌شد، افزود: به آقای روحانی تبریک می‌گویم که برای چهار سال دیگر ردای خدمت به مردم را بر تن کردند و از خداوند برای رئیس جمهور منتخب توفیق بیشتر می‌خواهم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خطاب به روحانی گفت: رأی شما در استان خراسان جنوبی به مراتب از رقیبتان کمتر بود و اکنون شما این فرصت را دارید که دلیل این موضوع را بررسی کنید. دلیل آن نه سیاسی و نه قومی بود بلکه ضعف خدمت شما در این استان محروم باعث این اتفاق شد.

وی ادامه داد: قول و قرارهای به زمین مانده شما در طول چهار سال ابتدایی، بی‌تدبیری مدیران در این ایام، ناهماهنگی و تعامل نکردن مسئولین ارشد استانی و شهرستانی با نمایندگان مردم و مسائلی از این دست باعث آن شده است و گرنه مردم این استان مرامشان تشکر از خادمان است پس در این چهار سال پیش رو انتظار توجه بیشتر در این میان مردم این استان وجود دارد.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: مردم استان خراسان جنوبی توقع توجه بیشتر توسط دولت برخاسته از آرای ملت را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار