محمودی: سهمیه آزاد خود را با جذب عشوری از بین نمی بریم/ سایپا به اخباری نیاز دارد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: سینا عشوری بازیکن آزاد محسوب می شود اما قصد نداریم سهمیه آزاد خود را با جذب این بازیکن از بین ببریم.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت سینا عشوری اظهار کرد: عشوری طبق اعلام سازمان لیگ، بازیکن آزاد محسوب می شود اما ما قصد داریم این بازیکن را خارج از سهمیه آزاد جذب کنیم. براین اساس آجرلو مدیرعامل تیم پیگیر این موضوع است تا رضایت مسئولان فدراسیون فوتبال را جلب کند. 

وی در ادامه عنوان کرد: مسئولان باشگاه به علت مصدومیت مجبور به کنار گذاشتن عشوری شدند و قرار بود شهباززاده جایگزین عشوری در تیم ما شود اما به علت محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستیم شهباززاده را به خدمت بگیریم. براین اساس اسناد و مدارک خود را به سازمان لیگ ارائه کردیم و منتظر جواب نهایی این موضوع هستیم. 

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره وضعیت بازیکنان فعلی این تیم گفت: مهدی کیانی با باشگاه قرارداد داشته و روز گذشته با توافقات مالی صورت گرفته در تیم ما ماندنی شد. 

محمودی در ادامه عنوان کرد: خالد شفیعی و فرزاد حاتمی هم بازیکنان آزاد تیم هستند که آجرلو مدیر عامل باشگاه مذاکرات خوبی با این بازیکنان داشته است و در صورت توافقات نهایی قراردادشان را با تیم ما تمدید می کنند. 

وی درباره وضعیت اخباری و آقایی بیان کرد: ما طی نامه های جداگانه به باشگاه های سایپا و گسترش فولاد خواهان تمدید قرارداد با این 2 بازیکن شدیم و امیدوار هستیم رضایت این 2 باشگاه را جلب کنیم. البته درویش مدیر عامل تیم سایپا اعلام کرده که اخباری را نیاز داریم و به تیم تراکتورسازی نمی دهیم. تکلیف سعید آقایی هم بعد از بازگشت این بازیکن از اردوی تیم ملی مشخص می کنیم. 

سرپرست تراکتورسازی تصریح کرد: سعید آقایی چکی در دست باشگاه گسترش فولاد دارد که خودش باید برای دریافت این چک اقدام کند. البته ما هم پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد همکاری های لازم را در این مورد انجام بدهد و با ماندن آقایی در تراکتورسازی موافقت کند. 

محمودی درباره وضعیت عالیشاه و نوراللهی اظهار کرد: عالیشاه و نوراللهی بازیکن آزاد نیستند که ما بتوانیم آنها را بعد از نقل و انتقالات جذب کنیم. گل محمدی سرمربی تیم قرار است اسامی سه بازیکن آزاد مدنظرش را اعلام کند و در صورت موافقت گل محمدی با باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این 2 بازیکن اقدام می کنیم. 

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: ما به علت محرومیت از نقل و انتقالات اجازه جذب بازیکن نداریم اما بعد از مهلت قانونی می توانیم سه بازیکن آزاد جذب کنیم. همچنین منتظر استعلام خود از فیفا و سازمان لیگ هستیم تا در مورد جذب سه بازیکن اقدام کنیم. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.