واگذاری تراکتورسازی به هواداران غیر قانونی است،

شفق: موضوع مالکیت تراکتورسازی را به صورت قانونی پیگیری می کنم

مدیر عامل سابق تراکتورسازی گفت: موضوع مالکیت بر تراکتورسازی را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنم.

شفق: موضوع مالکیت بر تراکتورسازی را به صورت قانونی پیگیری می کنمناصر شفق در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت مالکیت تراکتورسازی اظهار کرد: به نظرم حواشی به وجود آمده در تراکتورسازی نشات گرفته از افکار برخی افراد است که به نوعی قصد دارند فضای عادی باشگاه را دچار اختلال کنند و شکل امنیتی به آن بدهند. 

وی درباره اینکه گفته می شود روز چهارشنبه باشگاه تراکتورسازی را تحویل می گیرد، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد. در نامه سازمان لیگ برتر به باشگاه تراکتور سازی عنوان شده که این باشگاه یک هفته فرصت برای ارائه مدارک خود در مورد مالکیت باشگاه دارد. براین اساس روند بررسی اسناد باشگاه از 12 خرداد ماه شروع می شود. همچنین بیانیه باشگاه مبنی بر اینکه تراکتورسازی به هواداران واگذار می شود هم جزء موضوعات مشکوک است. 

شفق بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی سال 89 واگذار شده است و روند واگذاری این باشگاه از یک سامانه پیامکی صورت گرفت. براین اساس این باشگاه دو بار واگذار نمی شود و بیانیه باشگاه تراکتورسازی به نوعی فرار به جلو است و مشکلات واگذاری غیر قانونی باشگاه به هواداران را برطرف نمی کند. به همین خاطر در یک فضای آرام باید اجازه بدهیم که معاونت حقوقی فدراسیون فوتبال و سپاه بتوانند مسئله مالکیت تراکتورسازی را بررسی کنند. همچنین مسئولان تراکتورسازی در ابتدا ثابت کنند که مالک باشگاه هستند و بعد به مسئله واگذاری این باشگاه به مردم تبریز بپردازند. 

مدیر عامل سابق تراکتورسازی درباره اینکه معاونت حقوقی سپاه پاسداران مالکیتش بر تراکتورسازی را غیر قانونی می داند، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا و دیوان حکمیت ورزش مرجع تصمیم گیرنده موضوع مالکیت باشگاه تراکتورسازی هستند و این نهادها باید در این مورد حکم صادر کنند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: من موضوع مالکیت باشگاه را تا به نتیجه رسیدن آن ادامه می دهم و در ابتدا منتظر رای فدراسیون فوتبال هستم و در صورت به نتیجه نرسیدن از طربق مراجع بین المللی این موضوع را پیگیری می کنم. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار