واکنش مسئولان فوتبال بابت محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن آزاد

مسئولان فوتبال محرومیت باشگاه تراکتورسازی از جذب بازیکن آزاد بعد از پایان نقل و انتقالات را رد کردند.

واکنش مسئولان فوتبال بابت محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن آزادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تراکتورسازان به علت محرومیت نقل و انتقالاتی اجازه جذب بازیکن ندارند اما آنها با تایید سازمان لیگ اجازه جذب بازیکن آزاد بعد از پایان نقل و انتقالات را دارند. 

در حالی که گفته می شود باشگاه تراکتورسازی به علت بسته بودن سیستم TMS بعد از پایان نقل و انتقالات هم نمی تواند سه بازیکن آزاد جذب کند اما مسئولان فدراسیون فوتبال و تراکتورسازی نظر دیگری در این مورد دارد. 

امید مومنی عضو کمیته روابط بین الملل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سیستم TMS برای هیچ تیمی باز نشده است و تراکتورسازی هم از این امر مستثنا نیست. باشگاه تراکتورسازی به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی تواند بازیکن جذب کند اما ما به فیفا نامه دادیم و منتظر جواب استعلام هستیم. به هر حال فیفا باید بگوید که تیم تراکتورسازی بعد از بسته شدن سیستم TMS می تواند بازیکن جذب کند یا همچنان از به خدمت گرفتن بازیکن محروم است. 

کاظم محمودی سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: سیستم TMS تیم ما فصل گذشته به علت محرومیت نقل و انتقالاتی بسته شد و تاکنون هم باز نشده است. البته بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی ما سیستم TMS  باز می شود و در آن زمان می توانیم سه بازیکن آزاد جذب کنیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: فدراسیون فوتبال هنوز نامه ای درباره محرومیت باشگاه تراکتورسازی از جذب بازیکن آزاد نداده است. براین اساس هنوز امیدوار به جذب بازیکن بعد از پایان نقل و انتقالات را داریم. 

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره وضعیت سینا عشوری بیان کرد: فدراسیون فوتبال اعلام کرده که سینا عشوری بازیکن تراکتورسازی نیست و برای جذب این بازیکن باید بعد از نقل و انتقالات اقدام کنید. البته ما قصد داریم نظر فدراسیون فوتبال برای به خدمت گرفتن عشوری جلب کنیم چرا که در زمان خارج کردن این بازیکن از لیست تیم نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم. براین اساس امیدواریم که سازمان لیگ به ما اجازه استفاده از این بازیکن در فصل هفدهم بدهد و این مشکل برطرف شود. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار