اتفاق عجیب در باشگاه تراکتورسازی؛

مدارک مالکیت تراکتورسازی گم شده است/ فدراسیون فوتبال خواستار ارائه توضیحات شد

فدراسیون فوتبال در نامه ای به باشگاه تراکتورسازی خواستار ارائه مدارک مالکیت این باشگاه شده است.

مدارک مالکیت تراکتورسازی گم شده است/ فدراسیون فوتبال خواستار ارائه توضیحات شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تراکتورسازان علاوه بر محرومیت نقل و انتقالاتی با ادعای مالکیت ناصر شفق مواجه شده است. براین اساس ناصر شفق هفته گذشته در جلسه ای با تاج موضوع مالکیت باشگاه تراکتورسازی مطرح کرد. 

همین موضوع باعث شد که فدراسیون فوتبال طی نامه محرمانه به باشگاه تراکتورسازی خواستار ارائه مدارک مالکیت این باشگاه شود. 

باشگاه تراکتورسازی در سالهای گذشته زیر نظر نیروهای مسلح فعالیت می کرده است اما با ادعای ناصر شفق این باشگاه به سپاه واگذار شده است. همچنین گفته می شود شفق مدارک خود مبنی بر مالکیت باشگاه تراکتورسازی را به نهادهای زیر بط و مسئولان تراکتورسازی ارائه کرده است و منتظر تصمیم نهایی در این باره است. 

نکته قابل توجه این است که طبق اعلام عباسی عضو هیئت مدیره تراکتورسازی مدارک مالکیت شفق در باشگاه تراکتورسازی موجود نیست و به نوعی گم شده است. 

فدراسیون فوتبال هم به باشگاه تراکتورسازی تاکید کرده است در صورتی که وضعیت مالکیت این تیم تبریزی مشخص نشود قرارداد مربیان جدید این تیم در سازمان لیگ ثبت نمی شود. 

کاظم محمودی سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب به خبرنگار ما گفت: من به تازگی به تیم تراکتورسازی پیوستم و اطلاعی از مالکیت باشگاه تراکتورسازی ندارم اما تاکنون نامه ای از فدراسیون فوتبال برای این موضوع دریافت نکردیم تا پاسخ مسئولان ذیر بط را بدهیم. 

وی درباره اینکه قرارداد مربیان جدید تراکتورسازی ثبت نمی شود، بیان کرد: مالکیت باشگاه تراکتورسازی مشخص است و ما مشکلی برای ثبت قرارداد مربیان و بازیکنان خود نداریم. اگر هم مشکلی باشد مدیریت باشگاه برطرف می کند تا قرارداد مربیان در سازمان لیگ ثبت شود. 

به هر حال شفق این روزها پیگیر مسئله مالکیت باشگاه تراکتورسازی است و حتی کبیری را به عنوان گزینه مدیر عاملی تراکتورسازی انتخاب کرده است و امیدوار است در فصل بعد مالکیت این باشگاه را دراختیار بگیرد. 

براین اساس باید دید مسئولان فعلی تراکتورسازی چه مدارکی برای ادعای خود مبنی بر مالکیت تراکتورسازی دارند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار