توافق باشگاه تراکتوسازی با ستاره های سرخپوش/ جلسه آجرلو و تاج برای حل مشکل عشوری

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی از توافق با 2 بازیکن شاخص این تیم برای تمدید قرارداد خبر داد.

توافق باشگاه تراکتوسازی با ستاره های سرخپوش/ جلسه آجرلو و تاج برای حل مشکل عشوریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه تراکتورسازی به علت محرومیت نقل و انتقالاتی اجازه جذب بازیکن ندارند. براین اساس مسئولان باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان فعلی هستند تا لیست تیم خود را برای فصل بعد تکمیل کنند. 

در روزهای گذشته قرارداد محمد نوری و گروسیان تمدید شد و مسئولان تراکتورسازی هم امروز موفق شدند رضایت ایران پوریان و محمد ابراهیمی جلب کنند و آنها را در تیم خود برای فصل بعد حفظ کنند.

خالد شفیعی هم قرار است جلسه ای با آجرلو در تهران برگزار کند تا وضعیت تمدید قراردادش با تراکتورسازی را مشخص کند. 

مسئولان تراکتورسازی امیدوار بودند که سازمان لیگ پاسخ مثبت برای جذب عشوری بدهد اما محمود زاده مسئول کمیته نقل و انتقالات آب پاکی در دست تراکتورسازان ریخت و بیان کرد عشوری بازیکن آزاد است و تیم تراکتورسازی نمی تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. 

براین اساس قرار است آجرلو مدیر عامل تراکتورسازی جلسه ای با تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشته باشد تا مشکل عشوری را حل کند. 

کاظم محمودی سرپرست باشگاه تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: قرارداد ایرانپوریان و ابراهیمی دو ساله است که با توافقات مالی صورت گرفته این دو بازیکن موافقت خود را برای ماندن در تراکتورسازی اعلام کردند. 

وی درباره وضعیت عشوری گفت: سینا عشوری در زمانی که قراردادش  با تراکتورسازی لغو شد قرار بود شهباززاده  جایگزین وی در تیم ما شود اما ما به علت محرومیت نتوانستیم شهباززاده را به خدمت بگیریم. براین اساس آجرلو مدیرعامل تیم قرار است در جلسه ای با تاج این مشکل برطرف کند تا بتوانیم عشوری را به ترکیب تیم اضافه کنیم. 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: گل محمدی هنوز اسامی دستیاراتش را به ما نداده است و فقط مربی بدنساز تیم را مشخص کرد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار