یاسوج؛

اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) توسط کانون‌های فرهنگی مساجد در سراسر استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛حجت‌الاسلام رضا قاسمی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی متعددی را برای ماه رمضان پیش‌بینی کرده‌اند.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این برنامه‌ها از آغاز ماه مبارک رمضان در حال اجرا هستند، افزود: کانون‌های فرهنگی همواره در مناسبت‌های گوناگون برنامه‌های خاصی متناسب با آن مناسبت اجرا می‌کنند.

وی ماه رمضان را فرصتی مناسبت برای توجه، تعمق و خودسازی دانست و گفت: این ماه فرصتی مطلوب برای توسعه معنویت، تمرین تقوا و پرورش روح اخلاق به انسان‌ها می‌دهد.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به وجود حدود 580 باب کانون فرهنگی مساجد در استان، گفت: حدود 20 برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت ماه رمضان توسط این کانون‌ها در مساجد استان اجرا می‌شود.

قاسمی فعال‌سازی کتابخانه‌ها، توجه به بحث نهج‌البلاغه، حضور و مشارکت فعال کانون‌ها در مجالس سخنرانی را از برنامه‌های مهم این ماه بیان کرد.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد چاپ ادعیه، اذکار و احکام نماز و توزیع آنها میان مردم و دیگر کانون‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی و برنامه‌ریزی برای مناسبت‌های ویژه این ماه مانند ولادت امام حسن مجتبی (ع) لیالی مقدس قدر و عید فطر را از دیگر برنامه‌های کانون‌ها در این ماه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه سالروز ارتحال رهبر و بنیان‌گذار کبیر انقلاب نیز در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است، بر برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) توسط کانون‌های فرهنگی مساجد در سراسر استان تاکید کرد.

قاسمی مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را بزرگترین و مهم‌ترین هدف تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد عنوان کرد و بیان داشت: این مراکز باید با اجرای برنامه‌های ابتکاری، خلاق و جذاب سعی کنند با شناسایی و جذب مردم به خصوص نوجوانان و جوانان به مساجد گامی موثر در تحقق این هدف بزرگ بردارند.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.