یاسوج؛

چهاردهم خرداد نماد تاریخی پیوند مردم با ولایت

امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی گفت: چهاردهم خرداد نماد تاریخی پیوند مردم با ولایت است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید مهدی افراز در مراسم اعزام بسیجیان به مرقد حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه میلیون‌ها زن و مرد در تشییع پیکر مطهر رهبر و مقتدای خویش در چهاردهم خرداد 68 یکی از ماندگارترین صحنه‌های دلدادگی و بیعت را به جهانیان نشان دادند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در طول عمر پر برکت خود بر همدلی و اشتراک نظر برای آبادانی کشور تأکید داشتند و همواره بر وحدت کلمه آحاد ملت پای می‌فشردند.
 
امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم ولایی در مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب خواهیم بود.
 
وی افزود: امام خمینی(ره) سه ویژگی مهم ایمان و توکل بر خدا، ایمان و اعتقاد به مردم و انگیزه خدمت و رهایی مردم از ستمگران را داشتند و بارزترین جلوه آن نیز ایستادگی و استقامت در برابر استکبار جهانی بود.
 
افراز یادآور شد: امروز هر چه داریم به برکت زحمات و خدمات بی‌شائبه امام راحل و رهبری‌های مقام عظمای ولایت است و مراسم ارتحال امام نیز زنده نگه داشتن یاد امام و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است که منجر به تقویت بنیان‌های نظام اسلامی خواهد شد.
 
امام جمعه موقت قلعه رئیسی با بیان اینکه نام امام خمینی(ره) باید درجهان طنین‌انداز شود و باید تلاش کنیم تا مراسمی در شأن و منزلت حضرت امام خمینی(ره) برگزار شود تصریح کرد: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید، جانباز و ایثارگر است و صیانت و حفاظت از این انقلاب وظیفه ماست، و یکی از این راه‌ها برگزاری گرامیداشت حضرت امام در روز رحلت ایشان است، که باعث تقویت اسلام و روحیه انقلابی می‌شود.
 
وی به انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام راحل اشاره و خاطرنشان کرد: در 14 خرداد 68 شخصیتی انتخاب شد که نه آن روز، بلکه اگر هر زمان دیگری تاکنون بنا بود فردی را برای مسئولیت سنگین رهبری انتخاب کنند صالح‌تر و بهتر از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیدا نمی‌شد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.