یاسوج؛

عمل به فرامین امام و رهبری راه‌ برون رفت از مشکلات کنونی است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمل به فرامین امام و رهبری راه‌ برون رفت از مشکلات کنونی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین میراث به جا مانده امام خمینی(ره) برای ملت ایران اصل ولایت فقیه است، اظهار کرد:  امام راحل بحث ولایت فقیه را تبیین و اجرا کردند اما اکنون بنا به دلائل مختلف این اصل مهم مغفول مانده است که کم‌کاری مسؤولان و متولیان امر یکی از دلائل مغفول ماندن این اصل است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر تبیین اندیشه‌ها و خط امام(ره) افزود: همه باید از خط امام و رهبری پیروی کنیم و در خط دشمن به بهانه تبیین خط امام حرکت نکنیم.

وی با اشاره به اینکه در مراسم سالگرد ارتحال امام باید موضوع انتصاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب مطرح شود و این یک وظیفه است، گفت: سخنرانانی که در این روز دعوت می‌شوند به اصل ولایت فقیه، خط امام و رهبری و فرامین این بزرگواران بپردازند و از پرداختن به حاشیه‌ها خودداری کنند.

حسینی‌صدر بر پوشش این سخنرانی ها توسط صدا و سیما تاکید کرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود راه برون رفت از مشکلات و وضعیت کنونی در کشور را عمل به فرامین امام و رهبری دانست و یادآور شد: اگر مسؤولان ما به فرامین این بزرگواران عمل کنند دیگر مشکلی را در کشور و جامعه شاهد نخواهیم بود.مشکل ما این است که به فرامین امام و رهبری عمل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مکتب، اندیشه و خط مشخصی داشتند، افزود: یکی از اندیشه‌های این بزرگوار استکبارستیزی است که به این موضوع مهم باید به صورت عملی توجه شده و نباید تنها به برگزاری مراسم اکتفا شود.

حسینی‌صدر با بیان اینکه رهبری انقلاب اسلامی براساس اندیشه‌های استکبارستیزی حضرت امام فرمودند برای رفع مشکلات نباید به بیرون از کشور نگاه شود بر توجه به اندیشه‌های امام و رهبری تأکید کرد و گفت: مسؤولان به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی عمل نکردند در حالی که عمل کردن به فرامین  رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی موجب رفع بیکاری، رکود و سایر مشکلات می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اندیشه‌های رهبری برگرفته از اندیشه‌های امام است، گفت: جمهوری اسلامی یک رهبر جامع با اندیشه‌های بلند و تابناک و مستحکم که این اندیشه‌ها مبتنی بر شریعت پیامبر است بنابراین انتظار داریم مسؤولان به فرمان امام و رهبری خود گوش فرا دهند.

وی با اشاره به اینکه وجود رهبری معظم انقلاب کشتی انقلاب را از اقیانوس پرتلاطم امواج مخرب نجات داده است، گفت: نظام در مقطعی با منافقینی که علیه نظام قیام کردند برخورد کرد اما امروزه این موضوع به عنوان نقطه‌ای منفی در پرونده جمهوری اسلامی توسط افرادی که مسؤولیت رسمی دارند دامن زده می‌شود که این ایجاد شبه می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی موضوعات مطرح شده در دانشگاه‌ها، افزود: افرادی در دانشگاه‌ها تحت عنوان اینکه آزادی وجود دارد اما آزادی بیشتری می‌خواهند به اندیشه‌های انحرافی در دانشگاه‌ها دامن می‌زنند که افرادی که مسؤولیت دارند و با دانشجویان ارتباط دارند به این اندیشه‌های انحرافی دامن نزنند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه دین زرتشت به خانواده‌های ما رسوخ پیدا کرده، گفت: وقتی می‌خواهیم وارد این مسائل شویم عده‌ای می‌گویند هر فردی آزاد است و چرا اجازه نمی‌دهید آزاد باشند.

وی با اشاره به اندیشه‌های کمونیستی و سکولاریستی در دانشگاه‌ها گفت: باید برای این موضوع فکری شود و کسانی که صاحب نظر هستند در حرف‌ها، اصطلاحات و واژه‌هایی که به کار می‌برند رعایت کنند چرا که جامعه ما نیازمند وحدت و انسجام بیشتری است.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.