کرمان؛

دستگيری سوداگران مرگ در راين

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۹۸ کیلو گرم تریاک توسط ماموران انتظامی بخش راین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدلعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی بخش راين با انجام يکسری كار اطلاعاتی و پليسی از حمل و جابجايی مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند. 

وی اضافه کرد: در همين رابطه مأموران انتظامی در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه خودرو پيكان وانت مشكوك شدند و دستور توقف آن را صادر كردند. 

روانبخش افزود: مأموران در بازرسی از اين خودرو موفق شدند 27 کيلو ترياک را كه به صورت ماهرانه ای در كف اتاق خودرو جاساز شده بود کشف و راننده و سرنشين خودرو را نيز دستگير کنند. 

وي ادامه داد: در بازجويی های تخصصی ماموران انتظامی متهمان به نگهداری 70 كيلوگرم ترياك در منزل شخصی خود نيز اعتراف كردند. 

اين مقام انتظامی تصريح كرد: در همين رابطه ماموران انتظامی پس از كسب اجازه از مقام قضايی در بازرسی از منزل موفق شدند 70 كيلو ترياك را كشف كنند. 
روانبخش با اشاره به اينكه در اين عمليات مجموعا 98 كيلوگرم ترياك كشف شد،گفت: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه مواد كشف شده به مراجع قضايی تحویل داده شدند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
very good
آخرین اخبار