کرمان؛

رشادت پلیس کهنوج وکشف نیم تن موادمخدر

فرمانده انتظامي شهرستان کهنوج از كشف 577 كيلوگرم ترياك در دو عمليات پليسي در این شهرستان خبر داد.

رشادت پلیس کهنوج وکشف نیم تن موادمخدربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حين گشت زنی در يكی از خیابان های حاشیه شهر به يک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ايست داده شد که وی با بی توجهی به دستور پليس اقدام به فرار کرد.
 
وی افزود :پس ازطی مسافتی تعقيب و مراقبت،خودرو وارد منزلی که درب آن از قبل باز بود شد که با هماهنگي مقام قضائی محل مورد نظر را محاصره و طی بازرسی از منزل و خودرو 324کيلوگرم ترياک کشف،یک دستگاه خودرو توقيف و دو نفر متهم در اين رابطه دستگير شدند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان کهنوج در تشريح عمليات دوم نيز گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حين كنترل خودرو های عبوری در ورودی شهر به يك دستگاه پژو405 مشكوك شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.
 
وی افزود : راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست ماموران قصد فرار داشت كه با سرعت عمل ماموران انتظامی روبه رو شد و به ناچار خودرو را متوقف و در بازرسي از اين خودرو 253كيلوگرم ترياک كشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.
 
وی خاطر نشان کرد: در این دو عملیات جداگانه پلیسی 577کیلوگرم تریاک کشف، سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد.
 
بهرامی تصریح کرد:مواد مخدر كشف شده به همراه متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
very good
آخرین اخبار