کرمانشاه؛

دستگیری سارقان منزل و مغازه در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از دستگیری سارقان منزل و مغازه و كشف 12 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "محمدرضا اميری" گفت: در پي دریافت اطلاعاتی مبني بر اينکه يکی از سارقان سابقه دار با يک دستگاه خودرو اقدام به سرقت هاي متعدد منزل و مغازه در سطح شهر کرمانشاه مي کند، لذا مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي كرمانشاه قرار گرفت.
وي افزود: با تحقيقات به عمل آمده و اقدامات فني و پليسي، آدرس و محل تردد وي شناسايي و با کسب مجوز قضائي طي يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.
سرهنگ اميري تصريح كرد: با توجه به سابقه دار بودن متهم، وي ابتدا منکر هرگونه سرقت و انجام بزه انتسابي شد، اما پس از مواجهه با دلايل و مستندات به دست آمده، به هفت فقره سرقت منزل و پنج فقره سرقت مغازه با همدستي يک نفر ديگر اعتراف کرد، لذا محل اختفای همدست وي نيز شناسايي و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان كرد: با همكاري متهمان محل هاي سرقت بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند، همچنین در ادامه تحقيقات مشخص شد متهمان اموال مسروقه را به دو نفر مالخر به فروش رسانده اند که در اين راستا  اشخاص مالخر نيز شناسايي و دستگير شدند.
وی گفت: متهمان پس از انجام تحقيقات به همراه پرونده به دادسرا منتقل و با صدور قرار صادره از آن طريق روانه زندان مرکزي کرمانشاه شدند.
 
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.