کرمانشاه؛

انهدام باند سارقان خودرو در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "محمدرضا اميری" گفت: به دنبال افزايش سرقت خودرو در سطح شهر کرمانشاه طی ماه های گذشته، پرونده های واصله در اين خصوص جهت ادامه تحقيقات به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی ارجاع داده شد و مراتب شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان اين اداره قرار گرفت.
وی افزود: با تحقيقات همه جانبه و تکميلی، یکی از سارقان سابقه دار كه در انجام سرقت های اخير نقش داشته است شناسايی و با انجام کار اطلاعاتی و تعقيب و مراقبت های مستمر مخفيگاه وی مشخص شد، لذا پس از اطمينان از حضور وی، با اخذ مجوز قضائی در يک عمليات منسجم و غافلگيرانه متهم دستگير و به مقر پليس آگاهی انتقال یافت.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم طی تحقيقات فني و پليسي تيم پي جويي پرونده به 10 مورد سرقت خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد، لذا مخفيگاه همدستان وي نیز شناسايي و طی دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.
رئيس پليس آگاهی استان خاطرنشان كرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی اعتراف کردند که اموال مسروقه را به شخصي در سطح شهر به فروش رسانده اند که در اين راستا شخص مالخر دستگير و به خريد خودروهای مسروقه از متهمان معترف شد.
سرهنگ اميري در خاتمه افزود: با راهنمايي متهمان محل هاي سرقت بازسازي و تمامی مالباختگان شناسايی شدند، همچنین متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار