کرمانشاه؛

مدارک به جا مانده، سارق مسلح را به دام انداخت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک نفر سارق مسلح خبر داد و گفت: متهم تاکنون به چهار مورد سرقت مسلحانه سورای پژو و یک مورد سرقت نافرجام خودروی پراید اعتراف کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "رضا شیرزادی" در تکمیل این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد سرقت مسلحانه نافرجام واقع در بخش ماهیدشت، با توجه به اهمیت موضوع دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: جوانی حدودا 18 ساله در پوشش مسافر، سوار خودروهای عبوری مسیر کرمانشاه- ماهیدشت می شد و سپس با کشیدن طعمه های خود به محل های خلوت با تهدید اسلحه اقدام به سرقت خودروی طعمه خود می کرد. 

سرهنگ شیرزادی با اشاره به سرقت نافرجام یک دستگاه خودروی پراید طی چند روز گذشته توسط این متهم گفت: وی که جوانی قوی هیکل بوده در آخرین سرقت خود با راننده خودروی سواری پراید درگیر و راننده را از ناحیه انگشت دست مجروح و اقدام به فرار می کند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و نیز مدارک به جا مانده از سارق در کوتاه ترین زمان متهم شناسایی و محل اختفای وی مشخص شد.  

سرهنگ شیرزادی افزود: متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های پلیس به چهار مورد سرقت مسلحانه خودرو سورای پژو و یک مورد سرقت نافرجام خودرو پراید اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به دادسرا گفت: متهم فردی سابقه دار بوده و احتمال می رود به شیوه های دیگر نیز سرقت و زور گیری کرده باشد، لذا موضوع به صورت ویژه توسط اکیپی کار آزموده از ماموران این شهرستان در حال بررسی است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار