اصفهان؛

غنی سازی اوقات فراغت ۲ هزار جوان و نوجوان در مساجد تیران وکرون

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: غنی سازی اوقات فراغت دوهزار جوان و نوجوان تیران و کرون در مساجد این شهرستان انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان،صادق صالحی  با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: طرح اوقات فراغت توسط آموزشگاه های آزاد هنری و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در طول تابستان اجرا می شود.

وی افزود: طرح اوقات فراغت تابستان با عنوان طرح آسمانی ها در مساجد شهرستان تیران و کرون توسط ۵۰ باب کانون های فرهنگی هنری اجرا می شود که برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی در این مراکز در قالب طرح آسمانی ها اجرا خواهد شد و بیش از ۲ هزار جوان و نوجوان می توانند از برنامه های این مراکز استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون بیان داشت: برگزاری کلاس های هنری، علمی، مذهبی، مهارتی و ورزشی، برنامه های اردویی، مسابقات فرهنگی، مسابقات ورزشی و اردوهای علمی و تفریحی از جمله برنامه های طرح تابستانه اوقات فراغت کانون های مساجد در شهرها و روستاها است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران واقع در مسجد قمربنی هاشم(ع) به عنوان یکی از کانون های فعال اوقات فراغت استان اصفهان معرفی شد، تصریح کرد: این کانون امسال با بکارگیری تمام توان کارشناسی و امکانات، هم افزایی بین بخشی و توسعه بستر بازی برای نسل جوان و نوجوانان خدمات خود را افزایش داده است.

صالحی خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت آموزشی در کانون های مساجد همواره مورد توجه بوده و کیفیت خدمات ارزیابی می شود و بر اساس کیفیت کار بسته های حمایتی ارائه می شود.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.