استقبال از قهرمانان تیم ملی دو و میدانی کم بینایان در گناوه

مردم شهرستان گناوه در آیینی از مدال آوران تیم ملی دو و میدانی کم بینایان و نابینایان که در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی باکو مرکز جمهوری آذربایجان در جوار یادمان شهدای گمنام این شهر استقبال کردند.

استقبال از  قهرمانان تیم ملی دو و میدانی کم بینایان در گناوه
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس هیات ورزش کم بینایان و نابینایان استان بوشهر در این آیین با بیان اینکه تیم ملی دو و میدانی کشور با 10 ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام شده بود و هفت ورزشکار آن از شهرستان گناوه خوش درخشیده و همگی مدال کسب کردند، اظهار داشت: در این رقابت ها سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه کلاس 12 با پرتاب 59.24 متر در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره گرفت و سید عرفان حسینی دیگر شرکت کننده کشورمان در همین ماده با پرتاب 55.79 متر در مکان سوم قرار گرفت و نشان برنز دریافت کرد.
 
محمدرضا ابراهیم زاده افزود: درمرحله نهایی رقابت های دو 4 در 100 متر حسین سعیدی، آرش خسروانی و امیر خسروانی سه مدال طلا کسب کردند و آرش خسروی در دو 100 متر به مدال برنز دست یافت.

وی گفت: مربی تیم ملی دوومیدانی در این رقابت ها را مهرداد بیابانی از شهرستان گناوه برعهده داشت.

سیدعرفان حسینی لیراوی عضو تیم ملی دو و میدانی کم بینایان و نابینایان گفت: رقابت های این دوره از کیفیت بالایی برخوردار بود و تمامی کشورهای شرکت کننده با تمام قوا آمده بودند.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها چندین رکورد جهانی جابجا شد، افزود: از مجموع 10 ورزشکار مدال آور تیم ملی ایران هفت ورزشکار از شهرستان گناوه بودند که همگی به مدال دست یافتند.

حسینی لیراوی از استقبال مردم و مسئولان این شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.