رادیو ایران در سحرهای رمضان مردم را به یاری «کودکان کار» فرا می‌خواند

رادیو ایران امسال در ماه مبارک رمضان با برنامه‌های مختلف در خدمت مردم دین‌دار و روزه دار کشورمان خواهد بود.

رادیو  ایران در سحرهای رمضان مردم را به یاری «کودکان کار» فرا می خواندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ رادیو ایران امسال در ماه مبارک رمضان با برنامه‌های مختلف در خدمت مردم دین‌دار و روزه‌دار کشورمان خواهد بود.
 
یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه رادیویی با اعلام این خبر گفت: «قرار بی قراران» ویژه برنامه سحرگاهی گروه فرهنگ و اندیشه است. این برنامه با تاکید بر موضوعات معارفی و اجتماعی مانند حق الناس، می‌کوشد مجموعه‌ای معتبر از معارف دینی را درباره دعا ارائه کند. برنامه «قرار بی قراران» با آرم اختصاصی که قطعه موسیقی با کلام و ترانه «قرار بی قراران» است به روی آنتن می‌رود.

گودرزی تصریح کرد: در این برنامه چند حرکت نوآورانه انجام می‌شود. از جمله معرفی دعاهای کوتاه که از معصومان علیهم السلام رسیده و کمتر به آنها پرداخته  می شود و مجری این بخش مریم نشیبا است که از مردم خواهد خواست به کودکان کار کمک کنند.
 
این حرکت پویش گسترده خواهد بود که با همکاری یکی از نهادهای عمومی یا سمن ها انجام خواهد شد. تا کنون نیز مبلغ 100 میلیون ریال کمک برای کودکان کار اختصاص یافته است.

وی شرح دعای سحر، شرح دعای ابو حمزه ، استفاده از وصایای شهدا ، استفاده از دعاهای کودکان را از جمله بخش های دیگر برنامه دانست وگفت: در باره حقوق مردم بر یکدیگر نیز کار شناسان هر شب موضوعی را ارائه خواهند کرد.

آیت الله محمدی ری شهری، حجت الاسلام و المسلمین کازرونی، حجت الاسلام عالی ، دکتر افتخاری و محمد نصر آبادی از دیگر کارشناسان این برنامه خواهند بود.

گودرزی ادامه داد: «قرار بی قراران» سعی دارد در برنامه جشن سپاس که در عید فطر برگزار میشود، گزارشی از پویش «کودکان کار» ارائه کند و در کنار برنامه سازی اقدامی عملی و اجتماعی برای مشکلات جامعه انجام دهد .

این برنامه هر شب از ساعت 2:30 دقیقه بامداد به روی آنتن خواهد رفت .
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزیتا حسینی
۱۴:۴۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
بخش کودکان کار خیلی خوب میتونهه باشه
آخرین اخبار