اردبیل؛

امدادرسانی به 58 حادثه دیده توسط نیروهای هلال احمر استان اردبیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اردیبهشت ماه امسال ۵۸ حادثه دیده توسط نیروهای هلال احمر استان اردبیل امدادرسانی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،عزیز ارشادیان افزود: در اردیبهشت ماه امسال به 58 نفر از هموطنان که در محورهای مواصلاتی استان اردبیل دچار حادثه جاده‌ای شده بودند، امدادرسانی شده و حادثه‌دیدگان از خدمات امدادرسانی بهره‌مند شدند.

وی گفت: در طول مدت یک ماه 21 فقره حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان رخ داده بود که در آن‌ها 58 نفر حادثه‌دیده وجود داشت که امیدواریم با اقدامات انجام یافته و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مربوطه بتوانیم این آمار را کاهش داده و شاهد به حداقل رسیدن حوادث جاده‌ای در سطح استان باشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: حوادث اخیر سبب مصدوم شدن 42 نفر شده بود که جمعیت هلال احمر استان به 20 نفر از مصدومان خدمات ارائه کرده است و تمام تلاش ما نیز بر این است که خدمات ارائه شده بتواند مشکلات و مطالبات مردم را برطرف کند و بتوانیم سلامتی مردم را از این طریق تامین کنیم.

ارشادیان بیان کرد: ارتقای سطح آمادگی مردم برای کاهش بروز حوادث و اتفاقات موضوعی است که با جدیت دنبال می‌شود که امیدواریم این موضوع مورد توجه قرار داده شود و با همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر در راستای بهبود وضعیت آمادگی آنان دست یابیم.

وی تصریح کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این مدت 10 نفر از مصدومان را به مراکز درمانی انتقال داده و 10 نفر را هم به صورت سرپایی درمان کردند و در پنج فقره از تصادفات رهاسازی انجام داده‌اند که برای امدادرسانی به این حادثه‌دیدگان 21 تیم با 63 نفر نیروی عملیاتی، 16 دستگاه خودروی آمبولانس و پنج خودروی ست نجات به کار گرفته شده بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.