اردبیل؛

اجرای سامانه مدیریت حوادث در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: سامانه مدیریت بلایا و حوادث در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام غیبی افزود: این سامانه اطلاعات امداد و نجات و امکانات تمامی شهرها را در بر دارد.

وی گفت: در هنگام بروز حادثه، سامانه در مدت زمان کوتاهی امکانات موجود محل حادثه، ابعاد و وسعت حادثه و نیازمندی‌ها را پایش کرده و اطلاعات مفید ارائه می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تصریح کرد: این سامانه به دلیل اینکه اطلاعات جامعی در اختیار تیم‌های امداد و نجات قرار می‌دهد اهمیت ویژه‌ای در فرماندهی عملیات امداد و نجات دارد.

غیبی گفت: به منظور بهبود امکانات امدادی شهرها راه‌اندازی انبار امدادی طی سال‌های اخیر آغاز شده که تاکنون به غیر از سرعین و کوثر در مابقی شهرستان‌ها انبار امدادی احداث شده است.

وی تصریح کرد: انبار امدادی کوثر نیز در حال احداث بوده و ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد در عین حال برای احداث انبار امدادی سرعین نیز زمین لازم در حال تهیه و آماده‌سازی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به احداث ساختمان امدادی گرمی با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اشاره کرد و افزود: این ساختمان نیز ۲۲ بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.