زمان تسویه حساب با تراکتورسازان مشخص شد

سرپرست تیم تراکتورسازی از پرداخت مابقی مطالبات بازیکنان در خرداد ماه خبر داد.

زمان تسویه حساب با تراکتورسازان مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تراکتورسازان با وجود مشکلات مالی تاکنون 65 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کردند و طبق برنامه قرار است مابقی قراردادها را خرداد ماه پرداخت کنند تا مشکلی برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی خود نداشته باشند. 

تیم تراکتورسازی به علت محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی قادر به جذب بازیکن داخلی و خارجی برای فصل بعد نیست. براین اساس این تیم فعالیت خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی آغاز کرده است. 

همچنین تاکنون تراکتورسازان قرارداد محمد نوری و گروسیان را تمدید کردند و به دنبال تمدید قرارداد مابقی بازیکنان خود هستند.

کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی درباره این مطلب گفت: مسئولان باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کرده و تاکنون 65 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم و مابقی مبالغ قرارداد تا 15 خرداد ماه پرداخت می کنیم. 

وی عنوان کرد: در حال حاضر با بازیکنان فعلی مذاکره می کنیم تا قراردادشان را تمدید کنیم. 
اخباری و آقایی با تیمهای سایپا و گسترش فولاد قرارداد دارند، براین اساس طی نامه ای به باشگاه های مربوطه خواهان تمدید قرارداد با اخباری و آقایی شدیم که تاکنون این باشگاه ها جوابگو نبودند. 

محمودی درباره وضعیت عالیشاه و نوراللهی بیان کرد: این دو بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارند و برای به خدمت گرفتن آنها به عنوان بازیکن آزاد باید رضایت پرسپولیسی ها را جلب کنیم که تاکنون در این امر موفق نبودیم. 

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: آجرلو مدیر عامل تیم تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی می کند تا لیست تیم ما برای فصل بعد تکنیل شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار