فرصت عالیشاه و نورالهی برای بازگشت به پرسپولیس

بازیکنان سرباز پرسپولیس تا شهریور ماه فرصت دریافت کارت پایان خدمت خود را دارند تا به پرسپولیس باز گردند.

فرصت عالیشاه و نورالهی برای بازگشت به پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛امید عالیشاه ،محمد نورالهی برای گذارندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شدند اما به علت محرمیت این تیم در جذب بازیکن در نقل و انتقالات نتوانستند در این تیم بازی کنند.

نورالهی به احتمال به خاطر حضور والدینش در  مناطق جنگی با کسری خدمت مواجه می شود براین اساس بررسی کسری خدمت وی به کمیسیون رفته و اواسط خرداد ماه جوابش اعلام می شود اگر این کسری خدمت مورد تائید قرار بگیرد وی مرداد ماه ترخیص می شود و به پرسپولیس باز می گردد.

عالیشاه هم به دلیل سپری کردن خدمت سر بازی پدرش در منطقه کردستان با 5 ماه کسری خدمت مواجه شده است و از آن طرف هم به دلیل عضویت در بسیج با شامل کسری خدمت از این قسمت نیز می شود و با توجه به اینکه چند ماهی از دوران سربازی او سپری شدبه احتمال زیاد این بازیکن تا سه ماه دیگر دوران سر بازی اش به پایان می رسد  و می تواند به پرسپولیس  بازگردد.


طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ فصل نقل و انتقالات اواسط شهریور ماه به پایان می رسد بر این اساس نورالهی و عالیشاه تا 15 شهریور وقت دارند کارت پایان خدمت خود را گرفته و به پرسپولیس برگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار