دروازه بان تراکتورسازی قراردادش را تمدید کرد

باشگاه تراکتورسازی امروز قرارداد دروازه بان تیم خود را تمدید کرد و به دنبال جلب رضایت سایر بازیکنان خود است.

دروازه بان تراکتورسازی قراردادش را تمدید کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تراکتورسازان به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی توانند بازیکنی برای فصل آینده به خدمت بگیرند. براین اساس آنها به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود هستند تا با کمبود بازیکن برای فصل بعد مواجه نشوند. 

تراکتورسازان بعد از جلب رضایت محمد نوری برای ماندن در تیم توانستند گروسیان دروازه بان تیم خود را هم حفظ کنند تا روند موفقی برای حفظ بازیکنان خود داشته باشند. 

همچنین آنها برای حفظ سعید آقایی و محمد رضا اخباری نامه ای به باشگاه های گسترش فولاد و سایپا ارسال کردند تا رضایت این باشگاه ها را برای حفظ این دو بازیکن جلب کنند. 

مهدی کیانی، سینا عشوری و چند بازیکن دیگر تراکتورسازان هم قراردادشان با این تیم تبریزی به پایان رسیده است و مسئولان تراکتورسازی به دنبال تمدید قرارداد این بازیکنان هستند تا لیست تیم خود را برای فصل آینده تکمیل کنند. 

کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازان درباره این مطلب گفت: فعالیت خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی خود آغاز کردیم که تاکنون قرارداد نوری و گروسیان تمدید کردیم و به دنبال جلب رضایت دیگر بازیکنان هم هستیم. مهدی کیانی در سفر به سر می برد و بعد از بازگشت به تبریز با این بازیکن هم برای تمدید قراردادش صحبت می کنیم. 

وی درباره وضعیت قرارداد کرار بیان کرد: کرار به علت جریمه هایش از باشگاه تراکتورسازی طلبکار نیست و  تمام مبلغ قراردادش را دریافت کرده است و وی نمی تواند از تیم ما شکایت کند. 

سرپرست تیم تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بازیکنان فعلی خود را برای فصل بعد حفظ می کنیم و علاوه بر این بازیکنان امید هم به تیم بزرگسال اضافه می شوند تا تیم قدرتمندی برای فصل آینده تشکیل بدهیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار