آخرین وضعیت نیمکت تیم های لیگ برتری فوتبال تا این لحظه

نقل و انتقالات در بخش سرمربیان و کادر فنی تیم های فوتبال لیگ برتر همانند بازیکنان داغ است و در صدر اخبار ورزشی قرار دارد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  طی روز های گذشته تکلیف نیمکت سه تیم لیگ برتری دیگر نیز مشخص شد تا در روزهای تعطیلی فوتبال، سرمربیان این تیم ها با خیال راحت به پیاده کردن برنامه های خود بپردازند.

 پیکان، سایپا و صنعت نفت آبادان سه تیمی هستند که با انتخاب سرمربیان جدید می توانند فعالیت خود را برای فصل هفدهم آغاز کنند.

در این میان هم تیم های پرسپولیس، استقلال، گسترش فولاد و سپاهان با سرمربی تیمشان به برنامه های پیش فصل خود می پردازند.
 
اما جدا از تیم های نامبرده شده هستند تیم هایی که هنوز تکلیف سرمربی آنها مشخص نشده است . تیم های تراکتورسازی و نفت تهران و ذوب آهن سرمربی ندارند و همین موضوع اوضاع آنها را پیچیده کرده است.

البته در این میان از نکونام برای سرمربیگری یاد می شود که به نظر وی نمی تواند به دلیل نداشتن مدرک مربیگری هدایت تراکتوری ها قبوا کند .به این دلیل در حال حاضر شنیده می شود ویسی گزنه مورد نظر مدیران تراکتورسازی است.

البته برای تیم ذوب آهن شنیده می شود قلعه نویی و گل محمدی برای هدایت سبز پوشان کاندیدا هستند و باید منتظر ماند تا دید وضعیت حضور این دو مربی در این تیم به چه صورت خواهد بود.

 تیم سیاه جامگان نیز در حال حاضر با حضور میثاقیان روبروست و مدیران این باشگاه حضور این مربی را برای فصل آتی قطعی کردند و به توافق رسیدند.

 پدیده نیز از دیگر تیم های لیگ برتری است که قرارداد مهاجری را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده است و مشکلی از لحاظ سرمربیگری ندارد.

تیم استقلال خوزستان نیز با پور موسوی برای فصل آتی نیز تمدید کرد و از طرفی هنوز وضعیت نیمکت فولاد خوزستان با حضور سعداوی که قراردادش به پایان رسیده نامعلوم است.
 
البته برای تیم ذوب آهن شنیده می شود قلعه نویی برای هدایت سبز پوشان کاندیدا است و باید منتظر ماند تا دید وضعیت حضور این مربی در این تیم به چه صورت خواهد بود.
 
با توجه به شرایط موجود دو تیم لیگ برتری تا به اینجا بدون سرمربی هستند و وضعیت تمدید قرارداد دو سرمربی لیگ برتری در هاله ای ازابهام قرار دارد.

همچنین در فصل هفدهم شاهد جا به جایی بسیار در تیم های لیگ برتری از لحاظ سرمربیگری هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار